گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ منیژه غلامرضایی، معاون برنامهریزی و توسعه ایمپاسکو، هدف اصلی جلسه را ایجاد همگرایی میان دولت و بخش خصوصی در اجرای مسئولیتهای اجتماعی عنوان کرد و گفت: ما نیازمند دستورالعملهای اجرایی دقیق هستیم تا اجرای مسئولیتهای اجتماعی در معادن هدفمند، شفاف و منسجم باشد. از این رو واحدهای حقوقی باید حدود اختیارات قانونی مدیران اجرایی و منطقهای را مشخص کنند تا از برداشتهای سلیقهای جلوگیری شود.
غلامرضایی با اشاره به گستره وسیع مسئولیتهای اجتماعی خاطرنشان کرد: این حوزه تنها به پروژههای عمرانی محدود نمیشود، بلکه مواردی از قبیل توانمندسازی جوامع محلی، ارتقای سطح رفاه، آموزش، ایجاد اشتغال جانبی و حتی تغییر نگرش جامعه نسبت به معدنکاری پایدار را شامل میشود. بنابراین تعریف درست انتظارات جامعه میزبان و رسیدن به یک زبان مشترک میان مدیران بخش دولتی و خصوصی از اهداف والای مسئولیتهای اجتماعی است.
یکی از نکات مورد تأکید در این نشست، پرهیز از استفاده ابزاری از مسئولیت اجتماعی در مناطق معدنی بود. حاضران تاکید کردند این موضوع باید به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند توسعه پایدار دیده شود، نه ابزاری برای رفع موقت مشکلات یا مدیریت بحرانهای اجتماعی.
سجاد غرقی نایب رئیس کمیسیون معدن اتاق بازرگانی ایران نیز در سخنانی با تاکید بر ضرورت همسوسازی جوامع محلی با فعالیتهای معدنی اظهار کرد: اگر به معدنکاری پایدار توجه نکنیم، ریسک فعالیتهای معدنی بهشدت افزایش خواهد یافت. بنابراین ضروری است با همافزایی بخشهای مختلف، زمینه اعتمادسازی و همگرایی با جوامع محلی را فراهم کنیم. رضا محتشمیپور مشاور وزیر صمت با نگاه جزئیتر به موضوع مسئولیتهای اجتماعی عنوان کرد: اهمیت «زیرساخت نرم» و نقش روابط عمومیها در بازنمایی صحیح فعالیتهای معدنی باید مورد توجه همه شرکتهای معدنی باشد.
وی افزود: بخش معدن در افکار عمومی و حتی میان برخی سیاستگذاران با انباشت اطلاعات نادرست و منفی روبهروست و این امر باعث ایجاد تصویری غیرواقعی از این بخش شده است. از این رو روابط عمومیها موظفند با تولید محتوای درست، شفافسازی و فرهنگسازی، جایگاه واقعی معدنکاری را در ذهن جامعه بازتعریف کنند.
معاون برنامهریزی و توسعه ایمپاسکو در جمعبندی نهایی تاکید کرد: اولویت اصلی ما در حال حاضر، همفکری و تشکیل کمیسیون مشترک بخش خصوصی و دولتی در جهت فرهنگسازی و ترویج مسئولیت اجتماعی در کوتاهمدت و ایجاد ارتباط پایدار با جوامع محلی از طریق اجرای صحیح مسئولیتهای اجتماعی معادن است.
انتهای پیام/
دیدگاهتان را بنویسید