شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی
با برگزاری نخستین دوره آموزشی در دانشکده خبر صورت گرفت؛

گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

  ذاکری، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، طی حکمی علی قنبرزاده را به سمت مدیرکل دفتر روابط عمومی این سازمان منصوب کرد.
علی قنبرزاده مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن شد
  • کد نوشته: 3162
  • ۲۲ مرداد
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش آژانس خبری پی آر؛ قنبرزاده پیش از این، به مدت ۱۴ سال معاون مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن بود و از شهریور سال گذشته به‌عنوان سرپرست موقت این دفتر فعالیت داشت که اکنون حکم قطعی وی صادر شده است.

    دکتر ذاکری مدیرعامل راه‌آهن در حکم خود، خواستار تقویت و توسعه تعامل سازنده با رسانه‌ها و افکار عمومی، توسعه و ارتقاء ارتباطات درون‌سازمانی، تحلیل و پایش مستمر اخبار و فضای رسانه‌ای داخلی و خارجی، مدیریت ارتباطات با ذی‌نفعان کلیدی از جمله نهادهای دولتی، مجلس، انجمن‌های صنفی، شرکای تجاری و آحاد مردم و استفاده بهینه از ابزارهای نوین ارتباطی و فناوری اطلاعات از سوی مدیرکل دفتر روابط عمومی راه آهن شد.

    تدوین و به‌روزرسانی دستورالعمل‌های روابط عمومی، برگزاری مراسم و مناسبت‌ها، همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و افتتاحیه‌ها و اجرای مناسبت‌های ملی- مذهبی و سازمانی و ارائه گزارش‌های دوره‌ای و پیشنهادات سازنده از دیگر وظایفی است که دکتر ذاکری بر انجام آنها توسط آقای قنبرزاده تاکید کرده است.

    گفتنی است قنبرزاده در سومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وچهارمین جشنواره جوایز طلایی روابط‌عمومی ایران که در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، نشان «مدیریت رویداد» را دریافت کرد. این رویداد با محوریت «روابط‌عمومی در عصر کوانتوم» و با حضور مدیران و فعالان برجسته روابط‌عمومی از سراسر کشور، به بررسی تحولات نوین فناوری و فرصت‌های آن در حوزه ارتباطات پرداخت.

    اعطای این نشان به قنبرزاده، تقدیری از تلاش‌ها و دستاوردهای روابط عمومی راه‌آهن در مدیریت و اجرای رویدادهای موفق و اثرگذار محسوب می‌شود و نشان‌دهنده نقش کلیدی روابط‌عمومی دانش‌محور در سازمان‌های بزرگ کشور است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *