گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ هادی نباتینژاد، مدیر ارتباطات و برند سازمانی گروه فولاد مبارکه، در نشست هماندیشی مدیران روابطعمومی شرکتهای گروه فولاد مبارکه تشریح کرد.
مدیر ارتباطات گروه فولاد مبارکه ضمن اعلام آغاز فصلی جدید از فعالیتها در مدیریت ارتباطات گروه فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: بهدنبال تقویت همافزایی، یکپارچگی و همصدایی هستیم.
هادی نباتینژاد، مدیر ارتباطات و برند سازمانی گروه فولاد مبارکه، در نشست هماندیشی مدیران روابط عمومی شرکتهای گروه فولاد مبارکه گفت:در دنیای امروز ارتباطات ناگزیر به استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی، تحول دیجیتال و هوش مصنوعی هستیم و باید از روابط عمومی سنتی فاصله بگیریم؛ مدیریت ارتباطات گروه فولاد مبارکه امروز از سه محصول “سامانه رصد”، “سند یکپارچه” و “داشبورد جامع” رونمایی کرد، محصولاتی که حاصل چندین ماه کار مطالعاتی است.
وی افزود: بیتردید رسانه و ارتباطات بازوی تولید به حساب میآیند و خوشبختانه این مهم در گروه فولاد مبارکه محقق شده است؛ امروز فصل جدیدی از همکاریها و فعالیتهای مدیریت ارتباطات گروه فولاد مبارکه آغاز شده و در همین راستا بهدنبال تقویت همافزایی، یکپارچگی و همصدایی در روابط عمومی شرکتهای گروه فولاد مبارکه هستیم.
از دیگر سو این نکته قابل توجهی است که تحول در حوزه ارتباطات نیازمند ایجاد احساس اضطرار برای برداشتن گامهای خلاقانه است. نمایشگاهها و پاویونهای تخصصی با مشارکت شرکتهای زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه تجربههای ارزشمندی به ارمغان آورده که باید تقویت شوند.
مدیر ارتباطات گروه فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهمی که روابط عمومی شرکتهای گروه فولاد مبارکه باید در دستور کار خود قرار دهند، برنامهریزی برای برگزاری بازدیدهای فناورانه است که شامل بازدیدهای مشترک بین فولاد مبارکه و مجموعههای نوآوری، تحول دیجیتال و سایر شرکتهاست و هدف آن نمایش ظرفیتها و توانمندیهای گروه فولاد مبارکه است. این بازدیدها به انتقال فناوری، تحول دیجیتال و همکاریهای مشترک کمک میکند و به تقویت تصویر و شناخت بهتر از ظرفیتهای گروه فولاد مبارکه یاری میرساند.
وی گفت: اطلاعرسانی گسترده و مؤثر از دستاوردهای گروه فولاد مبارکه در راستای ایجاد تصویری یکپارچه، منسجم و قدرتمند در مسیر تحول و توسعه سازمانی نقش مؤثری دارد؛ ما به دنبال همصدایی و همافزایی بیشتر در روابط عمومی شرکتهای گروه فولاد مبارکه هستیم که با بهرهگیری از ظرفیتهای دیجیتال، رسانهها و فعالیتهای اطلاعرسانی، این اقدامات به گروه فولاد مبارکه کمک میکند تا در عرصههای داخلی و بینالمللی جایگاه خود را تقویت کند. روابط عمومی شرکتهای گروه فولاد مبارکه باید ارتباطات مؤثری با یکدیگر داشته باشند که این امر نیازمند برگزاری جلسات منظم و هماهنگیهای نزدیک با همدیگر است.
دیدگاهتان را بنویسید