فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ این تغییر بهعنوان بخشی از بهروزرسانی شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی منتشر شده و تأثیری عمیق بر نحوه تعامل برند و کاربران برجای خواهد گذاشت.
تحول استراتژیک در رویکرد حریم خصوصی لینکدین
رویکرد جدید لینکدین نشاندهنده جهشی مهم از مدل «جمعآوری محدود داده برای تبلیغات» به «مدل استفاده عمومیتر از داده برای هوش مصنوعی» است. در سیاست تازه، لینکدین میتواند دادههایی مثل اطلاعات پروفایل، پستها و نظرات عمومی اعضا را برای بهبود مدلهای تولید محتوا به کار گیرد. با این حال پیامها و محتوای خصوصی کاربران در این استفاده لحاظ نخواهند شد.
یکی از نکات اساسی این است که شرکت تصمیم نگرفته است بهصورت ورود اختیاری این تغییر را اعمال کند، بلکه پیشفرض این است که کاربران در این فرآیند شرکت میکنند مگر در تنظیمات خود انتخاب کنند که از آن خارج شوند. این یعنی فشار ضمنی برای پذیرش تغییرات، مگر آنکه کاربر فعالانه وارد کنترل دادههای خود شود.
تبعات برای کاربران و رقبا
برای کاربران، این تحول میتواند هم فرصت باشد و هم چالش. از یک سو، مدلهای هوش مصنوعی لینکدین ممکن است با تحلیل دادههای واقعی پروفایلها و فعالیتها دقیقتر شوند و تجربه کاربری را بهبود دهند (مثلاً پیشنهاد محتوا، پیشنهادات شغلی یا تولید محتوای خودکار). از سوی دیگر، سطح کنترل کاربران بر دادههایشان کاهش مییابد و نگرانیهای حریم خصوصی و اخلاقی تقویت میشود.
رقبا و پلتفرمهای دیگر نیز احتمالاً تحت تأثیر این حرکت قرار خواهند گرفت. اگر استفاده از داده برای هوش مصنوعی به یک استاندارد در شبکههای حرفهای تبدیل شود، آنهایی که هنوز این مسیر را طی نکردهاند یا دسترسی سبکتری به داده دارند، ممکن است در ارائه خدمات هوشمند عقب بمانند.
توصیهها و گامهای بعدی
برای کاربران: مهمترین اقدام این است که هرچه زودتر به تنظیمات حریم خصوصی حساب کاربری خود مراجعه کنند و گزینه «استفاده از داده برای بهبود هوش مصنوعی تولید محتوا» را بررسی و در صورت تمایل غیرفعال کنند.
برای لینکدین: موفقیت این رویکرد در گرو تعادل میان نوآوری و احترام به حریم خصوصی خواهد بود. باید ابزارهایی شفاف برای کنترل کاربران، گزارش دقیق استفاده از داده و امکان اعتراض در نظر گرفته شود تا اعتماد کاربران حفظ شود.
برای سایر پلتفرمها: اکنون زمان خوبی است که استراتژی دادهای خود را بازنگری کنند و ببینند آیا میخواهند وارد رقابت هوش مصنوعی شوند یا بهعنوان گزینهای با حریم خصوصی قویتر شناخته شوند.
دیدگاهتان را بنویسید