شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی
با برگزاری نخستین دوره آموزشی در دانشکده خبر صورت گرفت؛

گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

به اطلاع می‌رسانیم که صفحه رسمی اینستاگرام خانومی با بیش از ۱.۴ میلیون دنبال‌کننده، به دستور مقام محترم قضایی و در پی انتشار ویدیوی تولد ۱۱ سالگی این برند، به‌صورت موقت از دسترس خارج شده است.
اطلاعیه روابط عمومی خانومی درباره توقیف صفحه اینستاگرام
  • کد نوشته: 2101
  • منبع: خانومی
  • ۱۴ خرداد
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش پی آر؛ در پی مسدودسازی اینستاگرام برند خانومی با دستور قضایی، روابط عمومی این برند بیانیه‌ای رسمی منتشر کرد. در این بیانیه آمده است:

    به اطلاع می‌رسانیم که صفحه رسمی اینستاگرام خانومی با بیش از ۱.۴ میلیون دنبال‌کننده، به دستور مقام محترم قضایی و در پی انتشار ویدیوی تولد ۱۱ سالگی این برند، به‌صورت موقت از دسترس خارج شده است.

    خانومی، به‌عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم تخصصی در حوزه زنان کشور با بیش از ۳ میلیون کاربر و حدود ۵۰۰ نفر نیروی انسانی، همواره بر رشد، توانمندسازی و ارتقای جایگاه زنان در چارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تأکید داشته است.

    در کمال احترام به دغدغه‌های فرهنگی و قانونی، تأکید می‌کنیم که انتشار محتوای مذکور با نیت جریحه‌دار کردن افکار عمومی نبوده است و‌ خانومی ویدئو را از صفحه اینستاگرام خود حذف کرده بود. ولی با وجود حذف ویدئو، چنین رویکردهایی مثل توقیف و قطع راه‌ها‌ی ارتباطی مشتریان یک کسب‌وکار، قطعا پیامدهایی منفی برای فضای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی و اعتماد عمومی به حوزه تجارت الکترونیک به همراه خواهد داشت.

    هم‌اکنون در تعامل با نهادهای ذی‌ربط، در حال پیگیری برای رفع مشکل پیش‌آمده هستیم. فعالیت‌های ما برای انجام تعهدات و ارسال سفارش‌های مشتریان بدون وقفه ادامه دارد و همچنان متعهد به ارائه خدمات در هر شرایطی هستیم. اطلاع‌رسانی‌های بعدی از طریق کانال‌های رسمی خانومی انجام خواهد شد.

    با احترام
    روابط عمومی خانومی

    گقتنی است؛ این اتفاق در آستانه‌ی یازدهمین سالگرد تأسیس برند خانومی رخ داده و به نظر می‌رسد که علت آن، پست تبلیغاتی مربوط به جشن تولد اخیر این برند باشد. گفتنیست خانومی بزرگترین پلتفرم فروش تخصصی لوازم آرایشی و بهداشتی در بین بازیگران تجارت الکترونیکی کشور است.

    نوشته‌های مشابه
    گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی
    با برگزاری نخستین دوره آموزشی در دانشکده خبر صورت گرفت؛

    گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی

    فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
    هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

    فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

    نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانه‌ها
    مدیرکل روابط‌عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

    نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *