گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ مهدی فرقانی افزود: نخستین دوره جشنواره نقش مبنایی در «ملاکگذاری و استانداردسازی» دارد و به همین دلیل هیئت داوران از هرگونه انتخاب مصلحتی یا سهلگیرانه پرهیز کرده است.
در محور تولید محتواهای متنی ، روابطعمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران؛ روابطعمومی ادارهکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه؛ و روابطعمومی ادارهکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل رتبه سوم مشترک را بهدست آوردند.
رتبه دوم به روابطعمومی ادارهکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس و رتبه اول به روابطعمومی ادارهکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد اختصاص یافت.
در بخش تولید محتوای تصویری و چندرسانهای، رتبه سوم به روابطعمومی پژوهشگاه فضایی ایران؛ رتبه دوم به روابطعمومی شرکت ملی پست ایران رسید.
رتبه اول به روابطعمومی ادارهکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری رسید.
در محور انتشار محتوا، روابطعمومی ادارهکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان شایسته تقدیر شناخته شد.
در حوزه برگزاری رویداد و همایش، روابطعمومی ادارهکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی رتبه سوم را کسب کردند.
روابطعمومی ادارهکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز رتبه دوم، و روابطعمومی شرکت دولتی پست بانک ایران رتبه اول را کسب کردند.
در محور برگزاری نمایشگاه، روابطعمومی پژوهشگاه فضایی ایران شایسته تقدیر شد.
در بخش تعامل با گروههای ذینفع و اثرگذار، رتبه سوم به روابطعمومی شرکت دولتی پست بانک ایران رسید.
رتبه دوم به روابطعمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ و رتبه اول به روابطعمومی ادارهکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر رسید.
در محور اجرای کمپین اطلاعرسانی، روابطعمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران شایسته تقدیر شد.
در بخش استفاده از فناوری نوین (هوش مصنوعی)، روابطعمومی ادارهکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان شایسته تقدیر شناخته شد.
در محور گرافیک، روابطعمومی شرکت ارتباطات زیرساخت شایسته تقدیر شد.
روابطعمومی ادارهکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد رتبه سوم؛ روابطعمومی شرکت دولتی پست بانک ایران رتبه دوم را کسب کردند.
روابطعمومی شرکت ملی پست ایران رتبه اول را به خود اختصاص داد.
دیدگاهتان را بنویسید