شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی
با برگزاری نخستین دوره آموزشی در دانشکده خبر صورت گرفت؛

گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

از سوی ستاد برگزاری هفته‌ روابط‌عمومی؛

بیانیه پایانی هفته روابط‌عمومی ۱۴۰۴ صادر شد

هفته‌ی روابط‌عمومی سال ۱۴۰۴، با شعار محوری «در خیابان، صداهایی هست که از جنس باران‌اند؛ باید شنیدشان» به پایان رسید؛ شعاری که بازتابی از بلوغ تدریجی روابط‌عمومی‌ها در کشور بود. روابط‌عمومی‌ها، با درک ضرورت شنیدن صدای مردم و عبور از ارتباطات یک‌سویه، دیگر تنها ابزار تبلیغ برای مدیران و سازمان‌ها نیستند، بلکه به جایگاه کنشگری آگاه در تعاملات اجتماعی و سازمانی رسیده‌اند.
بیانیه پایانی هفته روابط‌عمومی ۱۴۰۴ صادر شد

به گزارش پی آر؛ ستاد برگزاری هفته‌ی روابط‌عمومی به بهانه پایان هفته روابط‌عمومی بیانه ای صادر کرد. متن بیانیه در ادامه می آید:

هفته‌ی روابط‌عمومی سال ۱۴۰۴، با شعار محوری «در خیابان، صداهایی هست که از جنس باران‌اند؛ باید شنیدشان» به پایان رسید؛ شعاری که بازتابی از بلوغ تدریجی روابط‌عمومی‌ها در کشور بود. روابط‌عمومی‌ها، با درک ضرورت شنیدن صدای مردم و عبور از ارتباطات یک‌سویه، دیگر تنها ابزار تبلیغ برای مدیران و سازمان‌ها نیستند، بلکه به جایگاه کنشگری آگاه در تعاملات اجتماعی و سازمانی رسیده‌اند.

در این مسیر، آن‌ها به وظیفه‌ی ذاتی خود یعنی توجه به چندصدایی ذی‌نفعان و اقناع مدیران برای بهره‌گیری از این صداها در فرایند تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری، بیش از گذشته واقف شده‌اند. در نام‌گذاری روزهای این هفته نیز تلاش شد تا زوایای گوناگون این صداها مورد توجه قرار گیرد. تأکید بر خلاقیت و نوآوری، بررسی روندهای تعالی در این حوزه و نگاه به آینده، محورهای اصلی برنامه‌ها را تشکیل می‌دادند.

هفته‌ی روابط‌عمومی، فرصتی شد برای بازاندیشی در چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو. برگزاری نشست‌های تخصصی، همایش‌ها و تولید محتواهای متنوع، حاکی از آن بود که ستاد برگزاری این هفته توانسته است تا حد زیادی به هدف اصلی خود یعنی مردمی‌سازی روابط‌عمومی و جلب‌توجه مسئولان ارشد سازمان‌ها به ظرفیت‌ها و کارکردهای اثرگذار این حوزه دست یابد.

در سال ۱۴۰۴، برای سیزدهمین سال پیاپی، هفته‌ی روابط‌عمومی با همت فعالان این حوزه در سراسر کشور، گرامی داشته شد؛ با کمترین امکانات اما با بیشترین تلاش، انگیزه و عشق. شاید این هفته، تنها مناسبتی باشد که بدون دخالت مستقیم دولت و به‌صورت مستقل توسط بخش خصوصی برگزار می‌شود؛ بااین‌حال، مشورت و مشارکت نهادها و سازمان‌های دولتی، یاری‌گر و راه‌گشای آن بوده است.

ستاد برگزاری هفته‌ی روابط‌عمومی، همانند سال‌های گذشته تأکید می‌کند که پایان این هفته، آغازی است بر عملیاتی‌کردن شعارها و مسیرهای ترسیم‌شده. این راه، ما را به سمت تفاهم بیشتر میان ذی‌نفعان و سازمان‌ها، اعتمادسازی و امیدآفرینی، و در نهایت افزایش سرمایه‌ی اجتماعی هدایت خواهد کرد.

این ستاد، ضمن پوزش از کاستی‌های احتمالی در تدوین سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌ها، از تمامی عزیزانی که در اقصی‌نقاط کشور، در قالب‌های گوناگون برای پربارتر شدن این مناسبت تلاش کردند، صمیمانه قدردانی می‌کند. امیدواریم با استمرار این همراهی آگاهانه و همدلی جمعی، روابط‌عمومی ایرانی همچنان در گره‌گشایی از امور سازمان‌ها و ذی‌نفعان، کوشا، اثرگذار و الهام‌بخش باشد.

والسّلام
ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی ۱۴۰۴

نوشته‌های مشابه
گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی
با برگزاری نخستین دوره آموزشی در دانشکده خبر صورت گرفت؛

گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی

تهران میزبان نخستین آرت‌فِر کاغذی منطقه شد
شروع پروژه ملی آرت‌فِر تهران؛

تهران میزبان نخستین آرت‌فِر کاغذی منطقه شد

نقش‌آفرینی بین‌المللی نوجوانان ایرانی با «نوجوان بدون مرز»
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌کند:

نقش‌آفرینی بین‌المللی نوجوانان ایرانی با «نوجوان بدون مرز»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *