گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش پی آر؛ نویسنده با تأکید بر کاربرد عملی هوش مصنوعی (Artificial Intelligence / AI) در رشد کسبوکارهای کوچک، از رویکردی مبتنی بر مثال عملی استفاده میکند: راهاندازی و توسعه یک کسبوکار هنری مستقل با ابزارهای هوش مصنوعی و تمرکز بر راهکارهای عملی و مقرونبهصرفه.
نمونه موردی، هنرمندی به نام جودی است که با وجود داشتن مهارت هنری، فاقد سیستم بازاریابی، زیرساخت وبسایت کامل، اسناد رسمی کسبوکار و منابع حقوقی کافی است. هدف، پوشش همین کمبودها با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی است.
با ضبط صدای جودی و جمعآوری اطلاعات مربوط به دیدگاهها و آثار هنریاش، دادههای شخصیسازیشده برای الگوسازی و بازاریابی فراهم میشود. این دادهها، بنیان متمایزکننده هر کسبوکار کوچک در رقابت با محصولات تولید انبوه هستند.
نویسنده چارچوب CASINO را معرفی میکند که به کمک آن نیازها، مخاطبان، محدوده منابع، هدف، نقش پژوهشگر و خروجی موردنظر به دقت تعریف میشود. با استفاده از ابزارهای Deep Research (تحقیق عمیق)، اطلاعات لازم درباره قراردادهای حقوقی، استراتژیهای بازاریابی هنر، ابزارهای وردپرس، جریانهای درآمدی و حفاظت از مالکیت معنوی گردآوری میشود.
بر اساس یافتههای پژوهش، مدل کسبوکار و جریانهای درآمدی تدوین و قراردادها و اسناد اولیه تولید میشود. زیرساختهای وبسایت با تکیه بر وردپرس، کلودفلر و ابزارهای تحلیلی تکمیل میشود تا نظارت دقیق بر رفتار مشتریان فراهم شود.
با استخراج پروفایل مشتری ایدهآل و تحلیل سبک فردی جودی (OCEAN Analysis)، ساختار سایت و صفحات B2C و B2B طراحی و محتوای هدفمند تولید میشود. ابزارهای تعاملی مانند گالری مجازی و راهنمای خرید برای مخاطب حرفهای و سازمانی پیشنهاد میگردد. همچنین استراتژی محتوایی برای اینستاگرام و Threads با محوریت بازاریابی چندکاناله تدوین میشود.
مقاله نتیجه میگیرد که پیادهسازی ابزارهای هوش مصنوعی، با هزینهای مقرونبهصرفه (۲۰ دلار ماهانه برای ابزار حرفهای)، امکان جهش و رشد کسبوکارهای کوچک را فراهم میسازد. کلید موفقیت، پرسشگری حرفهای، صبر، و استفاده هوشمندانه از دادههای اختصاصی است.
دیدگاهتان را بنویسید