شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
کسب نشان طلای جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی‌های کشور
سومین موفقیت روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز در سال جاری رقم خورد؛

کسب نشان طلای جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی‌های کشور

صمد یوسفی رئیس اتاق زنجان گفت: هر خبر دقیق اقتصادی، گامی به سوی توسعه پایدار است؛ اما توسعه اقتصادی در گرو توسعه ارتباطات هدفمند است.
رسانه بستر ساز اعتماد،‌ شفافیت و سرمایه گذاری هستند

به گزارش آژانس خبری پی آر؛ نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری با حضور نایب‌رئیس و عضو هیات رئیسه اتاق ایران و ر‌وسای اتاق‌های سنندج و خرمشهر به همت اتاق زنجان برگزار شد.

در این نشست صمد یوسفی اصل رئیس اتاق زنجان به نقش روابط عمومی‌ها اشاره کرد و گفت: در دنیای پیچیده امروز جایگاه روابط عمومی‌ها مشخص است.

یوسفی گفت: رسانه بسترساز شفافیت، اعتماد و سرمایه‌گذاری است و فضای اقتصادی را امیدبخش می‌کند.

وی ادامه داد: پس ارتباط تنگاتنگی بین اقتصاد و فعالیت‌های رسانه‌ای وجود دارد که باید از آن بهترین بهره را برد.

او ادامه داد: توسعه اقتصادی در گرو توسعه هدفمند است و باید به همت رسانه‌ها تصویری شفاف و واقعی از محیط کسب‌وکار کشور ارائه دهیم تا شاهد قوام بخشیدن به فعالیت‌های تجاری باشیم.

این فعال اقتصادی خاطرنشان کرد: اولین و قوی‌ترین سفیر هر اتاقی، روابط عمومی آن است که تصویری واقعی از ظرفیت‌های کشور ارائه می‌دهد.

او افزود: رسانه و روابط عمومی موفقیت‌های اقتصادی را برای مردم ملموس می‌کنند و فضای کارآفرینی را امیدبخش می‌سازند.

یوسفی ادامه داد: هر خبر دقیق اقتصادی، گامی به سوی توسعه پایدار است، اما توسعه اقتصادی در گرو توسعه ارتباطات هدفمند است.

نوشته‌های مشابه
کسب نشان طلای جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی‌های کشور
سومین موفقیت روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز در سال جاری رقم خورد؛

کسب نشان طلای جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی‌های کشور

حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابط‌عمومی
گامی مشترک برای ارتقای حرفه‌ای‌گری در روابط‌عمومی؛

حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابط‌عمومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *