چهارشنبه / ۱۹ آذر / ۱۴۰۴ Wednesday / 10 December / 2025
×
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، روابط عمومی برتر شناخته شد
ختتامیه بیست و یکمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی ؛

سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، روابط عمومی برتر شناخته شد

روابط عمومی ایرانسل رتبه برتر در مدیریت بحران رسانه‌ای
در بیست‌ و یکمین سمپوزیوم روابط عمومی صورت گرفت؛

روابط عمومی ایرانسل رتبه برتر در مدیریت بحران رسانه‌ای

در بیست‌ و یکمین سمپوزیوم روابط عمومی صورت گرفت؛

روابط عمومی ایرانسل رتبه برتر در مدیریت بحران رسانه‌ای

نشان ویژه «سرآمدی در مدیریت بحران‌های رسانه‌ای» و لوح و نشان «نوآوری در روابط عمومی داده‌محور با استفاده از هوش مصنوعی» به روابط عمومی ایرانسل تعلق گرفت.
روابط عمومی ایرانسل رتبه برتر در مدیریت بحران رسانه‌ای

به گزارش آژانس خبری پی آر؛ بیست‌ویکمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی با موضوع «نقش و کارکردهای روابط عمومی راهبردی در بحران‌های جنگی»، با قرائت پیام رئیس‌جمهوری و حضور دکتر محمد گلزاری دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت و برخی از فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی، با حمایت انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA)، در مرکز همایش‌های‌ کتابخانه ملی برگزار شد.

در این مراسم، ایرانسل با رأی هیئت داوران، به دلیل عملکرد شایسته در مدیریت بحران‌های رسانه‌ای و استفاده از تکنیک‌های اثربخش در حوزه رسانه و مدیریت راهبردی مؤثر در این زمینه و نیز خلاقیت در استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای، موفق شد لوح سپاس و نشان ویژه «سرآمدی در مدیریت بحران‌های رسانه‌ای» را از بیست‌ویکمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی دریافت کند.

همچنین به دلیل رعایت استانداردهای حرفه‌ای، مدیریت راهبردی روابط عمومی و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت‌ها، لوح سپاس و نشان ملی روابط عمومی برتر با موضوع «نوآوری در روابط عمومی داده‌محور با استفاده از هوش مصنوعی»، در بیست‌ودومین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران، به روابط عمومی ایرانسل تعلق گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *