گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش پی آر؛ مطابق سنت ۱۹ ساله، موسسه کارگزار روابطعمومی، جوایز ارزشمند خود را به برگزیدگان روابطعمومی ایران در سال ۱۴۰۱ اعطا میکند.
مطابق سنت ۱۹ ساله، موسسه کارگزار روابطعمومی، جوایز ارزشمند خود را به برگزیدگان روابطعمومی ایران در سال ۱۴۰۱ اعطا میکند. در بیستمین دوره «جایزه صنعت روابطعمومی ایران»، سازمانها، شرکتها و افراد باید برای دریافت جایزه، نامزد شده و فعالیتهای برجسته خود را در چارچوب مقررات اعلام شده شامل موارد زیر تنظیم کنند:
۱. بیان مساله/ فرصت
2. تحقیقات
3. برنامهریزی
4. اجرا
5. خروجیها/ نظارت و ارزیابی
جوایز به سازمانها، شرکتها و افرادی اعطا میشود که در هر بخش بهطور مشخص توسط هیئت داوری مورد قضاوت قرار گرفتهاند.
– ارائه تجربههای معنادار، خلاق، آموزشی، کاربردی و منحصربهفرد
– کمک به تولید، تامین و ارائه محتوای با کیفیت بالا
– به اشتراکگذاری و انتقال ایدهها و تجربههای ناب و متمایز
– بهدست آوردن دانش و راهکارهای عملی برای به حداکثر رساندن فعالیتهای ارتباطی روابطعمومیها
– ارائه جدیدترین دستاوردها و آموزههای شاغلان روابطعمومی
– ارتقای سطح علمی عناصر فعال در حوزه روابطعمومی
– ایجاد فرصتهای ارائه و بهکارگیری تجربههای موفق و متفاوت در سایر روابطعمومیهای کشور
– شبکهسازی مدیران، کارشناسان، متخصصان و دانشجویان روابطعمومی و حوزههای مرتبط
– تاسیس کرسی تخصصی رویازی روابطعمومی در ایران
– ارایه چهار سخنرانی برگزیده علمی و ارائه آخرین دستاوردهای روابطعمومی ایران در سه حوزه پژوهش، مدلسازی و بررسی جایگاه ارتباطات و روابطعمومی در سه سطح بینالمللی، آسیا و ایران
– ارایه تجربهها و ایدههای برتر منتخب
ـ انتشار سه کتاب
– انتشار ویژهنامه رنگی با موضوع رویداد
ـ ارایه گواهی نامه معتبر شرکت در رویداد به شرکتکنندگان (در صورت درخواست)
– ثبت نشانهای افتخار جشنواره در «سالنامه تخصصی روابطعمومی ایران»
بیستمین دوره «جایزه صنعت روابطعمومی ایران» در دو بخش زیر برگزار میشود:
• مدال روابطعمومی ایران
• نشان عالی روابطعمومی ایران
• مدال رویازی روابطعمومی ایران
• جایزه ویژه سال روابطعمومی
• جایزه برگزیده بهترین روابطعمومی
• جایزه مدیران ارتباطگر
• جایزه مدیر برتر روابطعمومی ایران
• جایزه مدیر فعال روابطعمومی
• جایزه مدیر فعال روابطعمومی صنعتی
• جایزه مدیر فعال روابطعمومی فرهنگی
• جایزه کارشناس برتر روابطعمومی ایران
• جایزه پژوهش و تحقیق
• جایزه برنامهریزی
• جایزه مسئولیت اجتماعی
• جایزه خلاقیت
• جایزه نوعدوستی
• جایزه آموزش و فرهنگسازی
• جایزه روابط رسانهای
• جایزه ارتباطات درونسازمانی
• جایزه ارتباطات بصری
• جایزه روابطعمومی دیجیتال
• جایزه مدیریت بحران
• جایزه تبلیغات
• جایزه انتشارات
• جایزه مدیریت رویدادهای ویژه (همایشها و نمایشگاهها)
• جایزه مستندسازی
همه متخصصان خلاق در حوزه روابطعمومی و ارتباطات، تبلیغات، بازاریابی و همه کسانی که علاقهمند هستند با تجربهها و ایدههای جدید آشنا شوند!
در زمینه ارسال آثار هیچ محدودیتی وجود ندارد. تجربهها و ایدهها شامل همه بخشهای مختلف روابطعمومی میشود. برخی ایدهها و تجربهها برای ارائه انتخاب میشوند و بقیه ایدههای برگزیده در ویژهنامه و کتاب مجموعه مقالات کنفرانس منتشر خواهند شد.
رویدادهای تجربهمحور به دلیل نوآوری و منحصربهفرد بودنشان، بسیار تاثیرگذار هستند اما این خصوصیات و تجربهها میتواند در رویدادهای علمی مانند برنامه «جایزه صنعت روابطعمومی ایران» نیز مورد استفاده قرار گیرند. اگر این کار بهخوبی انجام شود خواهید دید درصد زیادی از شاغلان روابطعمومی، تمایل بیشتری به شرکت در این گونه رویدادها دارند.
بعلاوه این روش برای افزایش توجه به تجربهها و ایدههای ناب روابطعمومیها و تحریک ذهن شرکتکنندگان با تشویق مشارکت فعال آنها در برگزاری رویدادهای علمی از اهمیت ویژهای برخوردار است.
ما میدانیم رویدادهایی که با محوریت تجربه برگزار میشوند به نقطه عطفی برای توجه به ایدههای ناب شاغلان روابطعمومی تبدیل میشوند. وقتی خوب برگزار شوند، این توانایی را دارند که:
– تجربههایی را خلق کنند که مخاطبان همیشه آن را به یاد داشته باشند.
– تعامل شخصی و حرفهای شاغلان روابطعمومی را تسهیل کنند.
– اطلاعات مرتبط و بهموقع را ارائه داده و تجربه کلی شرکتکنندگان را بالا ببرند.
– به ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان شرکتکنندگان و متولیان برگزاری رویداد کمک نمایند.
– لحظات به یاد ماندنی و خوشی برای شرکتکنندگان فراهم کنند.
– زمینه را برای ایجاد همزیستی و مشارکت بین برگزارکنندگان، سخنرانان و شرکتکنندگان فراهم کنند.
سرعت بخشیدن به ارزش رویداد از ارایه و یادگیری صرف مباحث نظری به ارایه تجربههای ناب شاغلان روابطعمومی حاصل میشود و بیش از هر زمان دیگر، مدیران و کارشناسان روابطعمومی خواستار رهبری و مدیریت رویدادهای روابطعمومی هستند.
با توجه به این که دبیرخانه کنفرانس روابطعمومی ایران به قدرت رویدادهای تجربهمحور اعتقاد دارد و برای موفقیت آن سرمایهگذاری میکند اما به راحتی انتخاب یک مکان مناسب، مدیریت یک رویداد مهم، دعوت از مخاطبان و استقبال آنها و شروع یک مرحله بزرگ، کار سادهای نیست.
بدون تردید برگزاری و موفقیت رویدادهای علمی بدون بهرهمندی از تجربهها و ایدههای ناب شاغلان روابطعمومی امکانپذیر نیست. به همین دلیل موسسه کارگزار روابطعمومی و دبیرخانه کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران، آموزش مهارتهای کاربردی را در قالب ارایه ایدهها و الگوهای کاربردی و جدید در دستور کار خود قرار داده است.
دستاندرکاران موسسه بر این باورند رسیدن به یک ایده، گاه دشوارترین بخش روند خلاقیت است. بنابراین همکاری مشترک بین مدیران، کارشناسان، مدرسان و شرکتکنندگان، همواره خلاقیت و ایدههای ما را تقویت میکند.
ما میتوانیم از یکدیگر پشتیبانی و تشویق دریافت کنیم و این باعث افزایش اعتماد به نفس ما در به اشتراک گذاشتن ایدههای جدید در زمینههای آینده روابطعمومی میشود.
دیدگاهتان را بنویسید