گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ این سند، که در شورای عالی فضای مجازی تصویب شده، در حال حاضر در مرحله نهایی تنظیم شیوهنامه اجرایی قرار دارد.
– ارتقای ارزش اقتصادی ترافیک داخلی: با ترغیب به تولید و مصرف محتوای داخلی، به تقویت اقتصاد دیجیتال کشور کمک میکند.
– ایجاد تعادل در زنجیره ارزش فضای مجازی: درآمد حاصل از ترافیک اینترنت را بهطور منصفانهتر میان اپراتورها و تولیدکنندگان محتوا توزیع مینماید.
– حمایت از تولیدکنندگان محتوا: بخشی از درآمدهای حاصله به حساب صندوق اختصاص یافته و تحت نظارت نهادهای مربوطه، به تولیدکنندگان محتوای بومی اختصاص مییابد.
– توسعه سهم ترافیک داخلی: با تشویق کاربران به استفاده بیشتر از محتوای داخلی و سرویسهای بومی، سهم ترافیک داخلی در مقایسه با ترافیک بینالمللی افزایش مییابد.
در زمان اعلام، نظرات متنوعی از سوی فعالان فضای مجازی و بخش خصوصی ابراز شده است. حامیان این طرح، از جمله تشکلهای صنفی مانند انجمن ناشران دیجیتال، آن را گامی مهم در راستای شفافسازی و توازن در صنعت محتوا میدانند و معتقدند که این سیاست میتواند زمینه رشد اقتصاد محتوا و حمایت از تولیدکنندگان بومی را فراهم آورد. در مقابل، برخی پلتفرمهای بزرگ و فعالان بخش خصوصی نگرانیهایی در رابطه با دخالت بیش از حد نهادهای دولتی در فرآیندهای مالی و احتمال بروز رانت و تخصیص سلیقهای منابع مطرح کردهاند. همچنین، مخالفان معتقدند تغییر در مدل تعرفهگذاری اینترنت و نقش نهادهای نظارتی ممکن است به نفع پلتفرمها و کاربران تمام نشود و به چالشهایی بیانجامد.
در مجموع، سند تسهیم درآمد محتوا بهمنظور اصلاح ساختار اقتصادی فضای مجازی کشور طراحی شده است؛ اما نحوه اجرای آن و شفافیت در فرآیند تخصیص منابع، جای بحث و پیگیری دارد. برای موفقیت این طرح، همکاری و تعامل میان تمامی فعالان و مدیریت صحیح منابع، امری حیاتی است.
دیدگاهتان را بنویسید