شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی
با برگزاری نخستین دوره آموزشی در دانشکده خبر صورت گرفت؛

گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

یکی از محورهای اصلی این نشست، تأکید بر تقویت مهارت‌های حرفه‌ای و توانمندسازی نیروهای روابط‌عمومی، استفاده هوشمندانه از ظرفیت رسانه‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی و همچنین جریان‌سازی اثربخش رسانه‌ای بود.
نشست ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی برگزار شد
  • کد نوشته: 2050
  • منبع: شارا
  • ۱۱ خرداد
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش پی آر؛ نشست تخصصی هم‌اندیشی ارزیابی عملکرد روابط‌ عمومی دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی با تمرکز بر شاخص «تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی» روز دهم خرداد ۱۴۰۴ در محل استانداری برگزار شد. در این نشست، مسئولان روابط‌عمومی ۷۰ دستگاه اجرایی، فرهنگی و خدماتی استان حضور داشتند.

    این جلسه با هدف تحلیل و بهبود کارایی فعالیت‌های اطلاع‌رسانی دستگاه‌ها، بررسی راهکارهای افزایش اثربخشی پیام‌های ارتباطی و ارتقاء جایگاه روابط‌عمومی‌ها در تبیین اقدامات و سیاست‌های دولت برگزار شد. برگزاری این نشست به همت اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صورت گرفت.

    در جریان این نشست، وضعیت کنونی روابط‌عمومی دستگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفت و شاخص‌هایی مانند اطلاع‌رسانی اثربخش، مدیریت افکار عمومی، تولید محتوای هدفمند، تعامل با رسانه‌ها و تبیین سیاست‌های عمومی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

    یکی از محورهای اصلی این نشست، تأکید بر تقویت مهارت‌های حرفه‌ای و توانمندسازی نیروهای روابط‌عمومی، استفاده هوشمندانه از ظرفیت رسانه‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی و همچنین جریان‌سازی اثربخش رسانه‌ای بود. همچنین بر ضرورت ایجاد هم‌افزایی بین دستگاه‌ها برای جلب اعتماد عمومی و انسجام در روایت‌سازی تأکید شد.

    در ادامه نشست، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به بیان تجارب، دستاوردها و چالش‌های موجود در حوزه ارتباطات و اقناع افکار عمومی پرداختند. آنان همچنین پیشنهادهایی در زمینه ارتقاء سطح تعامل رسانه‌ای و بهبود ارتباط میان نهادها ارائه کردند.

    در پایان این نشست، مصوباتی از جمله برگزاری منظم جلسات تخصصی، تشکیل ۶ کارگروه تخصصی، الزام به حضور مستمر روابط‌عمومی‌ها در شورای هماهنگی استان، آموزش مدیران نسبت به شاخص‌های حرفه‌ای این حوزه، و مکاتبه با شورای اطلاع‌رسانی دولت برای بازنگری در نگاه رسانه‌محور ارزیابی، مورد تصویب قرار گرفت.

    نوشته‌های مشابه
    فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
    هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

    فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

    ۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
    در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

    ۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *