شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

به میزبانی شرکت بازرگانی تحفه برگزار شد؛

نشست شورای روابط‌عمومی هلدینگ سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر

نشست شورای روابط‌عمومی هلدینگ سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر با حضور مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های تابعه و به میزبانی شرکت بازرگانی تحفه برگزار شد.
نشست شورای روابط‌عمومی هلدینگ سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر

به گزارش آژانس خبری پی آر به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل هلدینگ سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر؛ این نشست با محوریت بازتعریف نقش روابط‌عمومی در حکمرانی سازمانی، تقویت روایت‌گری موثر و توسعه زیرساخت‌های محتوایی برگزار شد و مدیران حاضر بر ضرورت بازنمایی دقیق دستاوردها، تولید محتوای ارزش‌محور و ارتباط‌گیری فعال با افکار عمومی تاکید کردند.

بهمن علی‌بخشی مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل هلدینگ سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر در این نشست با بیان اینکه روابط‌عمومی امروز بیش از هر زمان دیگر در خط مقدم تعامل با جامعه قرار دارد، گفت: روابط‌عمومی‌ موفق، تصویر واقعی از فعالیت‌ها ارائه می‌دهد و از طریق روایت‌گری هوشمندانه، پیام سازمان را به زبان مخاطب ترجمه می‌کند.

علی بخشی تصریح کرد؛ خلاقیت در تولید محتوای رسانه‌ای، حضور هدفمند در شبکه‌های اجتماعی و روزآمدسازی وب‌سایت‌ها، سه مؤلفه کلیدی برای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: «رویکرد ما در روابط‌عمومی و امور بین‌الملل هلدینگ سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر، تمرکز بر روایت‌های باورپذیر، تولید محتوای اصیل و برخورد حرفه‌ای با رسانه است؛ چرا که این عناصر می‌توانند ارتباط سازمان با جامعه را مستحکم‌تر کنند.

علی بخشی عنوان داشت؛ نقش روابط‌عمومی در حکمرانی سازمانی بیش از هر زمان دیگر نمایان شده است و از این رو می‌توان با تحلیل محیط، هم‌افزایی بین‌بخشی و تزریق روایت‌های معتبر، سازمان را در مسیر تصمیم‌سازی هوشمندانه همراهی کرد.

مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل هلدینگ سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر در ادامه با اشاره به اینکه روابط‌عمومی قلب تپنده ارتباطات سازمانی است افزود: با تثبیت جایگاه روابط‌عمومی و توانمندسازی سرمایه انسانی این حوزه، می‌توان مسیر توسعه سازمانی را شتاب بخشید و نقش‌آفرینی مؤثرتر در فضای رسانه‌ای کشور داشت.

این گزارش می‌افزاید، در جریان جلسه، نیازسنجی آموزشی برای مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی مطرح و مقرر شد دوره‌های مهارتی و کاربردی با تأکید بر شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی، تحلیل رسانه و تولید محتوای خلاق برنامه‌ریزی شود.

نوشته‌های مشابه
تهران میزبان نخستین آرت‌فِر کاغذی منطقه شد
شروع پروژه ملی آرت‌فِر تهران؛

تهران میزبان نخستین آرت‌فِر کاغذی منطقه شد

نقش‌آفرینی بین‌المللی نوجوانان ایرانی با «نوجوان بدون مرز»
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌کند:

نقش‌آفرینی بین‌المللی نوجوانان ایرانی با «نوجوان بدون مرز»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *