روابط عمومی ایرانسل رتبه برتر در مدیریت بحران رسانهای
روابطعمومیها پل ارتباطی مردم و مدیران باشند
جلسه روابط عمومی و اصحاب رسانه هیات اسکی مازندران برگزار شد
رسانه و روابط عمومی سبز دو عنصر کلیدی در تحقق توسعه پایدار
قدردانی وزیر نیرو از مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر
کسب عنوان روابطعمومی برتر کشور توسط پتروشیمی تبریز
روابط عمومی شهرداری کرج در جمع برترین روابط عمومی ها ایستاد
نشان مدیر ارشد ارتباطگستر به فولاد هرمزگان رسید
کسب تفاهم و وفاق در جامعه پایه و اساس روابط عمومی است
جایزه بهترین روابط عمومی به همراه اول رسید
روابطعمومی سازمان فرهنگی هنری تهران در مسیر مهارتآموزی رسانهای
روابط عمومی شرکت آب و نیرو پرچمدار روایت ۳۶ سال دستاورد
فرصتهای سوخته فجر جهانی؛ ساختار، زمانبندی و روایتسازی
سرپرست اداره تبلیغات و برندسازی شهری کرج معرفی شد
۲۰ چهره برتر و تأثیرگذار در حوزه هوش مصنوعی
تاکید بر اهمیت شفافسازی خدمات بانکی و تقویت اطلاعرسانی
روابطعمومی خط مقدم روایتگر امنیت غذایی کشور است
انتصاب سرپرست روابطعمومی خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
سرپرست روابطعمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمدمنصوب شد
برگزاری بیست و یکمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی
انسان و هوش مصنوعی شریک خلاق یکدیگرند
یادداشت معناشناسانه برای کمپین تبلیغاتی به شکوه پاسارگاد
ساعات کاری ادارات در زمستان ۱۴۰۴ تغییر کرد+سند
اطلاع رسانی در بحران؛ تشنگی خبری، فرصت بزرگ روابط عمومی
هشدار و دعوت روابطعمومی آبفای تهران به نصفکردن مصرف
توضیحات روابط عمومی شرکت عمران کیش به حواشی ماراتن کیش
بررسی نقش روابطعمومیها در تقویت اعتماد عمومی
واکنش روابطعمومی بانک مرکزی به حواشی عکس جنجالی فرزین
بازدید مدیر روابطعمومی وزارت بهداشت از مرکز انتقال خون
سرپرست روابطعمومی سازمان حفاظت محیطزیست منصوب شد
وبینار «روابطعمومی و مسئولیت اجتماعی» برگزار میشود
از خیرخواهی قیّممآبانه تا تأثیرگذاری حیاتی؛ CSR در مسیر تعالی
گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد به گزارش آژانس خبری پی آر؛ بهنام بخشی گفت: فعالیت این پویش از نخستین ساعتهای بامداد روز جمعه ۱۴ آذرماه با نصب بیلبورد ۹۰۰ مترمربعی به وزن حدود یک تن بر روی دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) تهران به عنوان قلب پایتخت ایران عزیز آغاز شده است.
بخشی اظهار داشت: پویش «نصفش کنیم» با یادآوری این نکته بسیار مهم که خشکسالی و کمآبی «از آنچه در آینه میبینید نزدیکتر است»، همه شهروندان ایرانی را به مدیریت مصرف آب و کاهش ۵۰ درصدی مصارفی نظیر استحمام فرامیخواند.
وی تظریح کرد: کاهش ۸۸ درصدی بارشهای کشور و نیز کمبود ۹۶ درصدی بارندگیهای تهران در پاییز امسال ششمین خشکسالی متوالی را در پهنه کشورمان رقم زده است.
مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب استان تهران گفت: پویش «نصفش کنیم» در تداوم پویش «تهران شهر حساس به آب» با همکاری مجموعههای مهم فرهنگی در قالب مسئولیت اجتماعی و همراهی رسانههای کشور با عنوان «ایران کشور حساس به آب »به اجرا درآمده است.
به گفته وی، آغاز اجرای این پویش با دو رویداد بسیار مهم ورزشی شامل یکصد و ششمین دربی حساس پایتخت بین تیمهای پرسپولیس و استقلال و نیز قرعهکشی رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۶ که سال آینده در سه کشور کانادا، مکزیک و آمریکا برگزار خواهد شد همزمان شده و در تبلیغات محیطی گویش های مجریان در پخش زنده دیدار دربی پایتخت با دهها میلیون نفر بیننده تلویزیونی داخل و خارج از کشور مورد توجه قرار گرفته است.
مدیر روابط عمومی آبفای استان تهران همچنین با اشاره به توجه مجریان و کارشناسان این مسابقه حساس و نیز ویژه برنامه قرعهکشی رقابتهای جام جهانی فوتبال به لزوم مدیریت مصرف آب و دعوت از شهروندان برای مصرف بهینه این کالای بیجایگزین، از همراهی صدا و سیما و سایر رسانهها در پرداختن به این موضوع قدردانی و ابراز امیدواری کرد: پویش «نصفش کنیم» همچون سایر پویشهایی که در سالهای اخیر با مضمون مصرف بهینه آب در تهران و سایر شهرهای ایران اجرا شده است، همراهی حداکثری شهروندان را برای گذر از شرایط سخت کمآبی به خود جلب کند.
وی کاهش ۵۰ درصدی زمان استحمام، قرار دادن بطریهای آب در داخل فلاشتانکها و استفاده از لوازم کاهنده مصرف با امکان صرفهجویی دستکم ۳۰ تا ۵۰ درصدی مصارف آب را از راهکارهای توصیه شده در قالب پویش «نصفش کنیم» برشمرد.
دیدگاهتان را بنویسید