شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی
با برگزاری نخستین دوره آموزشی در دانشکده خبر صورت گرفت؛

گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

انجمن متخصصان روابط عمومی به مناسبت 16جولای “روز جهانی روابط عمومی” در پیامی ضمن گرامیداشت این روز ، روابط عمومی ها را سنگ بنای ایجاد ارتباط ، تعامل و اعتماد آفرینی بین سازمان ها بامخاطبان دانست.
پیام انجمن متخصصان روابط عمومی به مناسبت روز جهانی روابط عمومی

به گزارش پی آر؛  در این پیام نیز ضمن گرامیداشت سالگرد دکتر حمید نطقی به عنوان پدر روابط عمومی ایران همزمان با این روز آورده است: روز جهانی روابط عمومی، امسال با شعار «ساخت پل‌ها و عبور از قطبی‌شدن» دارای بار معنایی ورسالتی مهمی است که بر عهده اساتید، صاحب نظران ، مدیران وکارشناسان روابط عمومی هاست ، که این حرفه همانطور که در بسیاری از تعاریف آمده بتواند نقش یک پل ارتباطی وتعاملی را بین سازمان وذینفعان برای یک معادله برد برد ایفا کند.

در این پیام بر ضرورت حرکت روابط عمومی ها از رویکردهای سنتی به سمت الگوهای نوین و مبتنی بر فناوری‌های تاکید وآمده است: در دنیای پرشتاب امروز، روابط عمومی ها باید با بهره‌گیری از ابزارهای دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی، ارتباطی دو سویه و موثر را با مخاطبان برقرار و برای کاهش شکاف‌های اجتماعی و ایجاد همبستگی وافزایش رضایتمندی مردم از سازمان ها تلاش کنند.

در بخش دیگری از این پیام، بر اهمیت اخلاق‌مداری، شفافیت و صداقت در تمامی فعالیت‌های روابط عمومی تاکید شده است. انجمن متخصصان روابط عمومی تصریح کرده است که رسالت اصلی فعالان این حوزه، ارائه اطلاعات دقیق و مسئولانه به افکار عمومی است تا اعتماد متقابل میان مردم و سازمان‌ها تقویت شود. این رویکرد، روابط عمومی را به صدای رسا و قابل اعتماد جامعه تبدیل می‌کند و در راستای شعار سال، به ایجاد درک متقابل و از بین بردن شکاف وفاصله و دو قطبی ها یاری می‌رساند.

دربخش پایانی این پیام ، برلزوم ارتقاء جایگاه حرفه‌ای متخصصان روابط عمومی و فراهم آوردن بستر مناسب برای آموزش و توسعه مهارت‌های حرفه ای دست اندرکاران این علم،فن وهنر تاکید وآورده است: انجمن متخصصان روابط عمومی بر این باور است که سرمایه‌گذاری بر روی این حوزه، به منزله سرمایه‌گذاری برای افزایش آگاهی بخشی ،شفافیت، اعتماد سازی، همدلی ودرنهایت رضایتمندی مردم از سازمان ها وپیشرفت وتوسعه خواهد بود.

نوشته‌های مشابه
۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

کسب نشان طلای جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی‌های کشور
سومین موفقیت روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز در سال جاری رقم خورد؛

کسب نشان طلای جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی‌های کشور

حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابط‌عمومی
گامی مشترک برای ارتقای حرفه‌ای‌گری در روابط‌عمومی؛

حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابط‌عمومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *