گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش پی آر؛او معتقد است که با وجود حرفهای شدن سریع بازار آژانسهای روابط عمومی و توجه فزاینده شرکتها به کیفیت خدمات، شفافیت، شرایط کاری مناسب و حفظ استعدادها همچنان چالشهایی روبه رشد هستند. بر اساس گزارش روابطعمومی جهانی ICCO برای سالهای ۲۰۲۳-۲۰۲۴، ۶۰ درصد از رهبران صنعت، حفظ کارکنان را به عنوان یک مسئله کلیدی میشناسند.
کیکتا اشاره میکند که با وجود تلاشها برای ایجاد وفاداری و تعهد در میان کارکنان، تجزیه و تحلیل پیشنهادات شغلی در پورتالهای استخدام نشان میدهد که سازمانهایی که متخصصان روابط عمومی را به صورت داخلی استخدام میکنند، در حال از دست دادن رقابت با آژانسهای تخصصی هستند. یکی از مشکلات اصلی، تعریف نادرست نقش روابط عمومی در ساختار سازمانی است. در بسیاری از شرکتها، به دلیل منابع محدود، تیمهای کوچک روابط عمومی مسئولیتهای مختلفی دارند که از نویسندگی تبلیغاتی و روابط رسانهای تا امور عمومی، تحلیل بازار، مدیریت رویدادها و رسانههای اجتماعی را شامل میشود. این عدم تقسیم مسئولیتها به وضوح، باعث افزایش بار اضافی بر دوش کارکنان و کاهش انگیزه آنان میشود.
کیکتا همچنین به نبود مسیر شغلی شفاف، فرهنگ بازخورد و پاداش رقابتی در بسیاری از بخشها از جمله فینتک در لهستان اشاره میکند. او تأکید میکند که برای حفظ مؤثر استعدادها، ضروری است که نقشها به طور دقیق تعریف شوند، ساختارهای سازمانی شفاف باشند و شرایط استخدامی جذاب فراهم شود.
در نهایت، کیکتا خاطرنشان میکند که اگر بخشهای منابع انسانی این جنبهها را در استراتژیهای مدیریت تیم روابط عمومی خود لحاظ نکنند، باید با چالشهایی همچون جابجایی مداوم کارکنان و نیاز به استخدامهای جدید مواجه شوند. گزارش سال گذشته همچنین نشان داد که بزرگترین چالشهای صنعت روابط عمومی، کمبود بودجه و شرایط اقتصادی نامناسب برای تعهد به پروژهها است.
دیدگاهتان را بنویسید