گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش پی آر؛ در چشمانداز امروز بازاریابی دیجیتال، تغییرات سریع و پیچیدگیهای فراوان باعث شدهاند که فقط همگام بودن با روندها کافی نباشد. الگوریتمهای پلتفرمها به سرعت تغییر میکنند و رفتار مصرفکننده در زمان واقعی دچار تحول میشود. بنابراین، برندها و بازاریابان باید با جسارت و هدفمند به این تغییرات پاسخ دهند تا بتوانند در لحظههای حساس، بهترین عملکرد را ارائه کنند.
جوایز بوکمارک، که با حمایت IAB آفریقای جنوبی برگزار میشود، نه تنها جشنوارهای برای تجلیل از عملکرد برتر است، بلکه نقشی پویا در پیشبینی و بازتاب آینده دیجیتال دارد. این جوایز با دستهبندیهای تازه و معیارهای نوین، تمرکز خود را به سمت کمپینهایی که نتایج تجاری قابل سنجش دارند و خلاقیت را در کنار عملکرد برجسته میگذارند، معطوف کردهاند.
هیئت داوران این جوایز متشکل از کارشناسان برجسته و متنوعی است که با تخصص در حوزههای بازاریابی، فناوری، خلاقیت و استراتژی، ضمن ارزیابی دقیق آثار، به حفظ یکپارچگی و اعتبار فرآیند داوری کمک میکنند. از سوی دیگر، برنامه هیئت داوران یادگیرنده، صدای متخصصان جوان را وارد فرآیند داوری کرده و به صنعت امکان میدهد از بینشهای نسل آینده بهرهمند شود.
این تحولات بیانگر مأموریتی فراتر از نوآوری صرف است؛ جوایز بوکمارک تعهدی به رهبری شفاف و اخلاقی در بازاریابی دیجیتال هستند. برندهایی که بتوانند با تمرکز بر خلاقیت، تأثیرگذاری واقعی و همگامی با روندهای نوین، جایگاه خود را حفظ کنند، موفقیت بلندمدت را تضمین خواهند کرد.
دیدگاهتان را بنویسید