فرصتهای سوخته فجر جهانی؛ ساختار، زمانبندی و روایتسازی
سرپرست اداره تبلیغات و برندسازی شهری کرج معرفی شد
۲۰ چهره برتر و تأثیرگذار در حوزه هوش مصنوعی
تاکید بر اهمیت شفافسازی خدمات بانکی و تقویت اطلاعرسانی
روابطعمومی خط مقدم روایتگر امنیت غذایی کشور است
انتصاب سرپرست روابطعمومی خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
سرپرست روابطعمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمدمنصوب شد
برگزاری بیست و یکمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی
انسان و هوش مصنوعی شریک خلاق یکدیگرند
یادداشت معناشناسانه برای کمپین تبلیغاتی به شکوه پاسارگاد
ساعات کاری ادارات در زمستان ۱۴۰۴ تغییر کرد+سند
اطلاع رسانی در بحران؛ تشنگی خبری، فرصت بزرگ روابط عمومی
هشدار و دعوت روابطعمومی آبفای تهران به نصفکردن مصرف
توضیحات روابط عمومی شرکت عمران کیش به حواشی ماراتن کیش
بررسی نقش روابطعمومیها در تقویت اعتماد عمومی
واکنش روابطعمومی بانک مرکزی به حواشی عکس جنجالی فرزین
بازدید مدیر روابطعمومی وزارت بهداشت از مرکز انتقال خون
سرپرست روابطعمومی سازمان حفاظت محیطزیست منصوب شد
وبینار «روابطعمومی و مسئولیت اجتماعی» برگزار میشود
از خیرخواهی قیّممآبانه تا تأثیرگذاری حیاتی؛ CSR در مسیر تعالی
گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومیبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ این شماره علاوه بر مرور روندهای مهم فناوری، به تحولاتی در طراحی تجربه کاربری، کشف دارو، اخلاق هوش مصنوعی و نقش کاربران حرفهای اشاره دارد.
در بخش تجربه کاربری، فستکامپانی توضیح میدهد که فیگما در تلاش است تعامل با هوش مصنوعی را به تجربهای شبیه همکاری با انسان تبدیل کند.
دیوید کاسنیک، مدیر هوش مصنوعی فیگما، بر خلق تجربههای «بصریتر و اکتشافیتر» تأکید میکند.
در حوزه علوم زیستی، کیمبرلی پاول از انویدیا ظرفیت مدلهای هوش مصنوعی در سرعتبخشی به کشف دارو را تشریح میکند.
در بحثهای جنجالی، کایل فیش از آنتروپیک این پرسش را مطرح میکند که آیا چتباتها ممکن است خودآگاه باشند؛ موضوعی که او احتمال وقوع آن را ۲۰ درصد میداند.
همچنین میشل پوکرس از اوپناِیآی توضیح میدهد که سختگیرترین کاربران امروز، به کاربران عادی فردا تبدیل خواهند شد.
بخش دیگری از گزارش به موج جدید «مرورگرهای هوش مصنوعی» اختصاص دارد.
پلتفرمهایی مانند Comet از پرپلکسیتی، Atlas از ChatGPT و Neon از اپرا قادرند بدون مراجعه مستقیم کاربر به وبسایتها، محتوای صفحات را خوانده و پردازش کنند.
فستکامپانی تأکید میکند که این روند برای ناشرانی که از بازدید مستقیم درآمدزایی میکنند، تهدیدی جدی است و به همین دلیل آمازون از پرپلکسیتی شکایت کرده است.
این گزارش یادآور میشود که مرورگرهای هوش مصنوعی در حالی آیندهای بدون وبگردی سنتی را ترسیم میکنند که برای عملکرد خود به پایداری وب باز وابستهاند.
در ادامه، فستکامپانی فهرست «AI 20» را معرفی میکند و مینویسد که بزرگترین داستان دنیای فناوری افزایش توانایی مدلهای هوش مصنوعی است.
این فهرست شامل دانشمندان، مهندسان، کارآفرینان، پژوهشگران اخلاق، مدیران شرکتهای بزرگ و بنیانگذاران نوظهور است؛ افرادی که شاید کمتر شناخته شده باشند، اما تأثیر آنها چشمگیر است.
سونیا کستنر، همبنیانگذار و مدیرعامل Pano AI، تیمی هشتنفره را رهبری میکند که طی پنج سال مدلهای تشخیص آتشسوزی را توسعه دادهاند.
سیستم Pano اکنون قادر است در میانگین ۳٫۵ دقیقه آتشسوزی را شناسایی کند؛ زمانی که نسبت به روشهای سنتی اعلام ۹۱۱ جهشی بزرگ محسوب میشود.
همچنین جاناتان سیدارت، مدیرعامل Turing، بهعنوان فردی معرفی میشود که در سال ۲۰۲۳ رقابت تسلیحاتی هوش مصنوعی را پیشبینی کرده بود.
شرکت او امروز داده آموزشی هشت شرکت از نه توسعهدهنده بزرگترین مدلهای جهان را تأمین میکند.
در MIT Media Lab، کری کاراهالیوس پژوهشهایی درباره عدالت الگوریتمی در شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام و تیکتاک انجام میدهد و روی توانمندسازی افراد و جوامع برای مقابله با سوگیری الگوریتمی کار میکند.
بهگفته فستکامپانی، این افراد و دیگر اعضای فهرست AI 20 در حال بازطراحی آینده هوش مصنوعی هستند و اثر آنها در سالهای پیشرو عمیقتر خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید