شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

رسانه های اصلاح طلب مثل شرق، اعتماد، سازندگی، هم میهن، آرمان امروز و غیره روزنامه هایی خصوصی و مستقل هستند در حالی که روزنامه های نام برده شده از سوی مرادخانی همگی غیر خصوصی اند و هزینه انتشار آنها از بودجه عمومی کشور یا نهادهای دولتی و حاکمیتی تامین نمی‌شود.
ادعای مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات درباره مراسم شب ایران

به گزارش آژانس خبری پی آر؛ علی مرادخانی، مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات با انتشار پستی در شبکه ایکس، با انتشار تصویر صفحه اول روزنامه های اصول گرا و غیر خصوصی کیهان، جوان، همشهری و فرهیختگان مدعی شد که چرا رسانه های اصلاح طلب “مراسم شب ایران” را پوشش نداده اند. مرادخانی نوشت: به خاطر نگاه‌های بیهوده سیاسی از مردم جا نمانید!

منظور این مقام سازمان تبلیغات “مراسم شب ایران” برگزاری کنسرت رایگان پنج خواننده پاپ عصر جمعه در میدان انقلاب تهران است.

گفتنی است؛ رسانه های اصلاح طلب مثل شرق، اعتماد، سازندگی، هم میهن، آرمان امروز و غیره روزنامه هایی خصوصی و مستقل هستند در حالی که روزنامه های نام برده شده از سوی مرادخانی همگی غیر خصوصی اند و هزینه انتشار آنها از بودجه عمومی کشور یا نهادهای دولتی و حاکمیتی تامین نمی‌شود.

در حالی که به کنسرت رایگان همایون شجریان اجازه برگزاری در میدان آزادی ندادند روز جمعه ۱۶ آبان پرواز همای، حامد همایون، گرشا رضایی، میثم ابراهیمی و راغب، پنج خواننده پاپ  از ساعت ۱۸ جمعه ۱۶ آبان در میدان انقلاب کنسرت بزرگ خیابانی اجرا کردند.

نوشته‌های مشابه
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانه‌ها
مدیرکل روابط‌عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانه‌ها

دومین نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی گروه صنایع بهشهر
با حضور سرپرست امور اطلاع‌رسانی دولت برگزار شد؛

دومین نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی گروه صنایع بهشهر

تحول در حوزه روابط‌عمومی در کشورهای آسیای جنوب‌شرقی
نقش بومی‌سازی در رقابت‌ رسانه‌ای نوین؛

تحول در حوزه روابط‌عمومی در کشورهای آسیای جنوب‌شرقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *