اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ در دنیای امروز، داشتن روابطعمومی قوی دیگر یک گزینه نیست؛ بلکه ضرورتی برای هر کسبوکار است. اینکه برند شما چگونه در رسانهها دیده میشود، تأثیر مستقیمی بر اعتبار و فروش شما دارد. مجلهی Inc.
شرکتهایی که با استراتژیهای خلاقانه، روایتسازی قوی و درک درست از رسانه، به برندها کمک میکنند تا صدای خود را مؤثرتر به گوش مخاطبان برسانند.
آژانسهای برجسته در روابطعمومی
شرکت RMG در لسآنجلس از برجستهترین نامهای این فهرست است. مشتریان مشهور این شرکت شامل شکیل اونیل (Shaquille O’Neal) و برندهای بزرگی مانند Hershey هستند. شرکت هرشی همکاری با RMG را «تجربهای شیرین» توصیف کرده و گفته است: «روحیهی همکاری و تعهد این تیم فراتر از انتظار است و همیشه بیش از آنچه وعده میدهند، نتیجه میگیرند.»
شرکت نیویورکی UFIRST Productions با تمرکز بر تقویت صدای گروههای کمترنمایاندهشده در رسانهها، هویت خود را ساخته است. شرکت GetPR دربارهی آن میگوید: «حرفهایگری، دقت و تعهد واقعی تیم UFIRST باعث میشود همکاری با آنها یک تجربهی خاص و مؤثر باشد.»
در ساحل غربی، آژانس SutherlandGold در سانفرانسیسکو یکی دیگر از نامهای درخشان این فهرست است. این شرکت با برندهایی مانند Grammarly همکاری میکند و در ترکیب روابطعمومی سنتی با رسانههای جدید مثل پادکستها و شبکههای اجتماعی تخصص دارد. یکی از مشتریان میگوید: «رویکرد خلاقانه و روایتمحور آنها برند ما را از رقبا متمایز کرده است.»
منتخبی از آژانسهای فهرست Power Partners 2025
5WPR – نیویورک
شرکتی مستقل در زمینهی استراتژی و برنامهریزی ارتباطی برای برندها.
Avaans Media – لسآنجلس
آژانسی تخصصی برای صنایع نوظهور مانند هوش مصنوعی، فناوریهای سبز و کانابیس.
Bospar – سانفرانسیسکو
یک آژانس پیشرو در حوزه فناوری که خدماتی مانند مدیریت بحران، رسانههای اجتماعی و بازاریابی دیجیتال ارائه میدهد.
مشتریان میگویند: «Bospar فقط یک منتشرکننده خبر نیست؛ با ایدههای دادهمحور و خلاقانه، برند ما را به رهبر بازار تبدیل کرده است.»
Dreamday – بورلیهیلز
شرکتی که روابطعمومی سنتی را با بازاریابی همکاری (Affiliate Marketing) ترکیب کرده است.
Greenough Communications – بوستون
فعال در حوزهی فناوری، سلامت و محیطزیست با تمرکز بر اعتمادسازی رسانهای.
Kite Hill PR – نیویورک
متخصص در همکاری با شرکتهای فناوری و B2B. یکی از مشتریان میگوید: «این شرکت با برنامهریزی دقیق، داستان برند ما را بازتعریف کرد و تعاملات ما را به بالاترین سطح رساند.»
Mercury Global Partners – سانفرانسیسکو
ارائهدهندهی خدمات روابطعمومی برای شرکتهای فعال در حوزههای هوش مصنوعی، فینتک، رباتیک و امنیت سایبری.
Narrative Strategies – واشنگتن دیسی
شرکتی در زمینهی ارتباطات استراتژیک و مدیریت شهرت که در تقاطع سیاست، رسانه و کسبوکار فعالیت میکند.
Offleash PR – کالیفرنیا
متخصص در ارتباطات فناوری در تمام مراحل رشد شرکتها.
Pressmaster.ai – دبی
شرکتی نوآور در حوزهی هوش مصنوعی که به مدیران و متخصصان کمک میکند محتوای حرفهای و هدفمند تولید کنند.
R Public Relations Firm – نشویل
فعال در حوزهی سبک زندگی و صنایع غذایی.
The Castle Group – بوستون
ارائهدهندهی خدمات جامع روابطعمومی، مدیریت بحران و رویدادهای سازمانی.
UFIRST Productions – نیویورک
شرکتی که با چهرههای عمومی و اینفلوئنسرها در زمینهی برندسازی و مدیریت رسانه همکاری میکند.
فهرست Power Partners 2025 نشان میدهد که صنعت روابطعمومی در جهان وارد مرحلهای تازه شده است — مرحلهای که در آن داده، خلاقیت، فناوری و روایتسازی انسانی در کنار هم قرار گرفتهاند.
این آژانسها، از شرکتهای کوچک بوتیک تا بازیگران بینالمللی، ثابت کردهاند که روابطعمومی دیگر فقط انتشار خبر نیست؛ بلکه هنر ساخت اعتماد، اعتبار و ارتباط واقعی با مخاطبان است.
دیدگاهتان را بنویسید