اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شدبه گزارش پی آر؛ در شرکت Axia، طی بیش از ۲۰ سال همکاری با صدها برند، مشاهده کردهایم که بهترین نتایج برای آنهایی رقم میخورد که به روابطعمومی بهعنوان شراکتی استراتژیک و درازمدت نگاه میکنند، نه یک پروژه زودبازده.
۱. رشد تدریجی مانند بهره مرکب:
روابطعمومی با تداوم و استمرار، به مرور زمان نام برند را در رسانهها جا میاندازد. یک گزارش خبری ممکن است لحظهای توجه جلب کند، اما حضور مستمر، اعتماد میآورد.
۲. روابط مهمتر از تعاملات مقطعیاند:
روابطعمومی بر مبنای رابطهسازی با روزنامهنگاران، تهیهکنندگان و مخاطبان بنا شده است. اعتماد زمانی شکل میگیرد که برند شما فقط هنگام نیاز ظاهر نشود، بلکه دائماً ارزش ارائه دهد.
۳. شتاب و مومنتوم اهمیت دارد:
موفقیت در PR پلهپله حاصل میشود. مصاحبه محلی به پوشش تخصصی میرسد، و در نهایت به دعوت به پنلهای ملی. برندهایی که دائم فعالیت دارند، موقعیت رهبری خود را تثبیت میکنند.
۴. روابطعمومی با داستان برند رشد میکند:
کسبوکار ایستا نیست؛ رشد میکند، وارد بازارهای جدید میشود و بحرانها را پشتسر میگذارد. PR باید در این مسیر همراه باشد تا پیامها بهروز و مرتبط باقی بمانند.
۵. روابطعمومی پایدار، اعتبار میسازد، نه فقط آگاهی:
دیدهشدن آسان است؛ اما اعتبارسازی و تبدیلشدن به مرجع، زمانبر است. پوشش مداوم در رسانههای معتبر، دعوت به اظهارنظر و حضور در تحلیلها، برند شما را به رهبر تبدیل میکند.
روابطعمومی استراتژی بلندمدت است، نه تاکتیکی زودگذر. برندهایی که بهصورت سالانه در آن سرمایهگذاری میکنند، از مزایایی چون افزایش اعتبار، رشد سرنخهای باکیفیت، افزایش ارزش برند و اعتماد بیشتر ذینفعان بهرهمند میشوند. اگر PR شما نتیجه داده، بهترین تصمیم، ادامه مسیر است.
دیدگاهتان را بنویسید