شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

معاونت رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اعلام کرد اعضای سامانه جامع رسانه‌های کشور که اینترنت هدیه روز خبرنگار برایشان فعال نشده، تا ۲۲ مرداد فرصت دارند درخواست خود را ثبت کنند.
اطلاعیه وزارت فرهنگ درباره اینترنت هدیه خبرنگاران
  • کد نوشته: 3100
  • منبع: روابط عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • ۱۸ مرداد
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش آژانس خبری پی آر؛ خبرنگاران و مدیران رسانه‌ها و دیگر اعضای محترم سامانه جامع رسانه‌های کشور که اینترنت هدیه ویژه روز خبرنگار برای آن‌ها اعمال نشده است، تا چهارشنبه ۲۲ مردادماه می‌توانند درخواست خود را از طریق نامه‌ای با امضای مدیر مسئول و مهر رسانه به آی‌دی‌های اداره امور خبرنگاران اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در پیام‌رسان بله به نشانی: https://ble.ir/Journalistsoffice۱۴۰۱ و در تلگرام به نشانی: https://t.me/Journalistsoffice ارسال کنند تا در اسرع وقت بررسی و اقدامات لازم انجام شود.

    در این اطلاعیه همچنین آمده است: به‌منظور تسریع و سهولت در رسیدگی، فایل اسامی افراد به همراه کد ملی و شماره همراه متقاضیان به انضمام تصویر نامه در آی‌دی‌های مذکور ارسال شود.

    وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امسال نیز به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، اسامی حدود ۳۰ هزار نفر از اعضای محترم سامانه، شامل خبرنگاران، مدیران مسئول، صاحبان امتیاز حقیقی و فعالان حوزه رسانه را برای دریافت اینترنت هدیه ویژه به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارسال کرده است.

     

    نوشته‌های مشابه
    نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانه‌ها
    مدیرکل روابط‌عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

    نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانه‌ها

    دومین نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی گروه صنایع بهشهر
    با حضور سرپرست امور اطلاع‌رسانی دولت برگزار شد؛

    دومین نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی گروه صنایع بهشهر

    تحول در حوزه روابط‌عمومی در کشورهای آسیای جنوب‌شرقی
    نقش بومی‌سازی در رقابت‌ رسانه‌ای نوین؛

    تحول در حوزه روابط‌عمومی در کشورهای آسیای جنوب‌شرقی

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *