شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

این گزارش سالانه طبق عادت چندساله به بررسی شبکه‌های اجتماعی در ایران و رفتار ایرانی‌ها در هر بستر می‌پردازد. هدف این گزارش ارائه یک سند کاربردی و موثق از ابعاد مختلف شبکه‌های اجتماعی در ایران می‌باشد. تلاش تیم دیتاک، ارائه گزارشی کاربردی برای کسب و کارها، تیم‌های مارکتینگ، روابط عمومی، رسانه‌ها و … در جهت اصلاح و بهینه‌سازی استراتژی‌ها می‌باشد.
انتشار جامع‌ترین گزارش با موضوع “شبکه‌های اجتماعی در ایران”
  • کد نوشته: 2261
  • ۱۹ خرداد
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش پی آر؛ گزارش سالانه دیتاک با بررسی شبکه‌های اجتماعی در ایران و رفتار ایرانی‌ها در هر بستر منتشر شد.

    این گزارش سالانه طبق عادت چندساله به بررسی شبکه‌های اجتماعی در ایران و رفتار ایرانی‌ها در هر بستر می‌پردازد. هدف این گزارش ارائه یک سند کاربردی و موثق از ابعاد مختلف شبکه‌های اجتماعی در ایران می‌باشد. تلاش تیم دیتاک، ارائه گزارشی کاربردی برای کسب و کارها، تیم‌های مارکتینگ، روابط عمومی، رسانه‌ها و … در جهت اصلاح و بهینه‌سازی استراتژی‌ها می‌باشد.

    در گزارش سالانه دیتاک ۱۴۰۳، با نگاهی نو به دنیای داده‌های شبکه‌های اجتماعی، داستانی تازه آغاز شده است؛ روایتی از کشتی‌ای که در دریای داده‌ها پیش می‌رود، جست‌وجوی معنا در دل حجم عظیم محتوا، و کشف روندهایی که زیر لایه‌های آشکار پنهان‌اند. این گزارش نه‌تنها وضعیت برندها، ذی‌نفعان و گفتمان‌ها را بررسی می‌کند، بلکه مسیر آینده تحلیل‌های داده‌محور را هم ترسیم می‌سازد.

    آنچه که در این گزارش خواهید دید:

    در فصل صفر، با هدف ایجاد کلام مشترک، به تعریف شاخص های تاثیرگذار و نحوه استفاده از این گزارش در فعالیت‌های مرتبط با مارکتینگ و روابط عمومی می‌پردازیم.

    در فصل اول، به بررسی وضعیت شبکه‌های اجتماعی ومخاطبان می‌پردازیم تا با ضائقه ایرانی در انواع پلتفرم‌ها و رفتار مخاطبان بیشتر آشنا شیویم

    در فصل دوم به ماهیت هر پلتفرم در بین کاربران ایرانی می‌پردازیم، تفاوت‌ها، شباهت‌ها و نکات کلیدی را در هر پلتفرم به صورت جداگانه بررسی می‌کنیم.

    یکی از مهم‌ترین بخش‌های این گزارش به بررسی وضعیت برندها در شبکه‌های اجتماعی می‌پردازد. در این بخش سعی می‌کنیم به صورت سمپل به بررسی برخی از صنایع کسب و کاری بپردازیم.

    دانلود گزارش جامع دیتاک

    نوشته‌های مشابه
    نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانه‌ها
    مدیرکل روابط‌عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

    نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانه‌ها

    دومین نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی گروه صنایع بهشهر
    با حضور سرپرست امور اطلاع‌رسانی دولت برگزار شد؛

    دومین نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی گروه صنایع بهشهر

    تحول در حوزه روابط‌عمومی در کشورهای آسیای جنوب‌شرقی
    نقش بومی‌سازی در رقابت‌ رسانه‌ای نوین؛

    تحول در حوزه روابط‌عمومی در کشورهای آسیای جنوب‌شرقی

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *