انتصاب سرپرست روابطعمومی خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
سرپرست روابطعمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمدمنصوب شد
برگزاری بیست و یکمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی
انسان و هوش مصنوعی شریک خلاق یکدیگرند
یادداشت معناشناسانه برای کمپین تبلیغاتی به شکوه پاسارگاد
ساعات کاری ادارات در زمستان ۱۴۰۴ تغییر کرد+سند
اطلاع رسانی در بحران؛ تشنگی خبری، فرصت بزرگ روابط عمومی
هشدار و دعوت روابطعمومی آبفای تهران به نصفکردن مصرف
توضیحات روابط عمومی شرکت عمران کیش به حواشی ماراتن کیش
بررسی نقش روابطعمومیها در تقویت اعتماد عمومی
واکنش روابطعمومی بانک مرکزی به حواشی عکس جنجالی فرزین
بازدید مدیر روابطعمومی وزارت بهداشت از مرکز انتقال خون
سرپرست روابطعمومی سازمان حفاظت محیطزیست منصوب شد
وبینار «روابطعمومی و مسئولیت اجتماعی» برگزار میشود
از خیرخواهی قیّممآبانه تا تأثیرگذاری حیاتی؛ CSR در مسیر تعالی
گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریلبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ رئیس انجمن روابطعمومی آذربایجان شرقی و کارشناس ارتباطات هوشمند با تأکید بر اینکه خلاقیت فردی کافی نیست، گفت: جهان ارتباطات وارد مرحلهای شده که در آن خلاقیت، همکاری میان انسان و هوش مصنوعی است.
امروز ابزارهایی در اختیار داریم که نه تنها سرعت تولید محتوا را افزایش میدهند، بلکه کیفیت، عمق و دقت آن را نیز ارتقا میبخشند؛ این ابزارها شریک خلاق ما هستند.
ابراهیم مولائی افزود: براساس گزارش ۲۰۲۵ مککنزی، بیش از ۸۸ درصد شرکتها حداقل در یک بخش کاری از هوش مصنوعی استفاده میکنند؛ رقمی که نشان میدهد AI از مرحله آزمایشی عبور کرده و به بخشی از ساختار اصلی کار تبدیل شده است.
طبق ارزیابی نیلسن، بیش از نیمی از بازاریابان، هوش مصنوعی را ترند اصلی بازاریابی در سال ۲۰۲۵ میدانند، بهویژه در دو حوزه شخصیسازی کمپینها و بهینهسازی انتشار.
وی ادامه داد: این روند باعث میشود تولید محتوا دیگر برای «عموم» نباشد، بلکه برای «هر فرد» طراحی شود همان چیزی که روابطعمومی امروز برای اثرگذاری به آن نیاز دارد.
مولائی با اشاره به یافتههای CoSchedule افزود: بازاریابانی که از AI استفاده میکنند حدود ۲۵ درصد شانس موفقیت بیشتری دارند.
وی تأکید کرد: هوش مصنوعی دیگر فقط متن تولید نمیکند؛ امروز تصویر، ویدیو، صدا، موسیقی، مدل سهبعدی و حتی روایت چندحسی خلق میکند.
ابراهیم ایراننژاد، رئیس پژوهشکده توسعه و برنامهریزی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: دنیای ارتباطات امروز، بیش از هر زمان دیگری به ازآفرینی خلاقیت نیاز دارد.
وی گفت: دیگر نمیتوان با الگوهای ثابت و تکراری برای مخاطبی که تجربههای متنوع و پیچیده دارد محتوا تولید کرد.
ایراننژاد افزود: روابطعمومی موفق، روابطعمومیای است که خلاقیت را بازآفرینی کند و آن را متناسب با فناوریهای نو و رفتار ارتباطی نسل جدید بهکار گیرد.
وی افزود: در فضای پرشتاب رسانهای، تنها داشتن مهارت تولید محتوا کافی نیست؛ نحوه بازآفرینی خلاقیت و توانایی بهکاربردن آن در قالبهای نوین است که مزیت رقابتی میسازد.
دیدگاهتان را بنویسید