شنبه / ۲۲ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 13 December / 2025
×
اعطای نشان ویژه سمپوزیوم روابط‌ عمومی به شرکت پخش
در اختتامیه سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی؛

اعطای نشان ویژه سمپوزیوم روابط‌ عمومی به شرکت پخش

اعتماد به برنامه‌های دولت، شرط اثرگذاری روابط‌عمومی‌هاست
معاون ارتباطات دفتر معاون اول رییس‌جمهور:

اعتماد به برنامه‌های دولت، شرط اثرگذاری روابط‌عمومی‌هاست

آغاز حرکتی تازه در ارتباطات در شهر مشهد؛

بازخوانی نقش روابط‌عمومی در نشست چهارم خانه تجربه مشهد

چهارمین نشست «خانه تجربه» با حضور جمعی از اساتید، مدیران و کنشگران حوزه روابط‌عمومی و علوم ارتباطات برگزار شد؛ نشستی که همچون دوره‌های پیشین بر گفت‌وگو، تجربه‌ورزی و بازخوانی نقش روابط‌عمومی در اثرگذاری سازمانی تمرکز داشت.
بازخوانی نقش روابط‌عمومی در نشست چهارم خانه تجربه مشهد

به گزارش آژانس خبری پی آر؛ در این نشست، شرکت‌کنندگان درباره موضوعاتی چون تاثیرگذاری، اعتمادسازی در سازمان، ادب سخنوری، نقش روابط‌عمومی به‌ عنوان پل ارتباطی، مهارت‌ پروری، ایجاد آرامش و رضایت مندی، معنا و چهار چوب در ارتباطات، گفتگوهای معنادار، خلاقیت و نوآوری در شیوه‌های ارتباط‌گری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دیدگاه‌های ارائه‌ شده نشان داد که روابط‌عمومی در زیست‌بوم امروز زمانی اثرگذار است که از سطح اطلاع‌ رسانی فراتر رفته و در معناسازی، هدایت ارتباطات، تربیت مهارت و خلق تجربه ارتباطی پایدار نقش فعال ایفا کند.

نوشته‌های مشابه
هوشمندسازی و نقش روابط عمومی در برنامه‌های سلامت
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی تربت‌حیدریه:

هوشمندسازی و نقش روابط عمومی در برنامه‌های سلامت

اجلاس مدیران روابط عمومی دانشگاههای علوم پزشکی آغاز شد
با تمرکز بر هوش مصنوعی و هوشمندسازی؛ 

اجلاس مدیران روابط عمومی دانشگاههای علوم پزشکی آغاز شد

وبینار «روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی» برگزار می‌شود
با هدف ارتقای توانمندی‌های فعالان حوزه روابط‌عمومی؛

وبینار «روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی» برگزار می‌شود

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *