توضیحات روابط عمومی بانک مرکزی به شایعه اختلال در ساتنا و پایا
ضرورت تشکیل اتاق فکر ارتباطی در روابط عمومی ها
برگزاری کارگاههای تخصصی با محوریت تبلیغات و روابط عمومی مدرن
تأکید مدیر روابط عمومی استانداری قم بر هماهنگی رسانهها
تشکیل شورای هماهنگی روابطعمومیهای اقتصادی استان تهران
راهکارهای پذیرش هوش مصنوعی توسط متخصصان روابط عمومی
راهکاهای اثربخش برای دستیابی به موفقیت با هوش مصنوعی
نقش هوش مصنوعی و مدیریت محتوا در آینده روابطعمومی
نیما رساپور کارشناس برتر روابطعمومی سال ۱۴۰۴ شد
روابط عمومیها، چشمان بینای ستاد مرکزی در استانها هستند
وقتی نقش روابط عمومی گسترش مییابد اما انتظارات ثابت میماند
آینده روابط عمومی در جهان پس از چت جیبیتی
چرا آینده هوش مصنوعی در حوزه ارتباطات نیازمند انسانها است؟
نقش کلیدی روابط عمومیها در جنگ رسانهای دشمن
نشر اخبار امیدبخش مهمترین راهکار رسانهها است
پاسخگویی به مسوولیتپذیری مدیران و روابطعمومیها وابسته است
کتاب استاندارد مدیریت روابط عمومی تجاری رونمایی شد
تعرفه مکالمه و پیامک تلفن همراه گران شد
روابط عمومیها باید زبان مردم و جریانساز امید در جامعه باشند
۲ لوح تقدیر به روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اهدا شد
مجید اخوان سرپرست روابط عمومی هواپیمایی کشوری شد
انتخابات شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان ایلام برگزار شد
از جام جهاننما تا انقلابهای پلتفرمی و میان حوزه ای تو در تو
چگونه روابطعمومی پیشنگر هزینه بحران را کاهش میدهد؟
توانمندسازی روابطعمومیها، کلید مقابله با اخبار نادرست
اعطای نشان ویژه سمپوزیوم روابط عمومی به شرکت پخش
اعتماد به برنامههای دولت، شرط اثرگذاری روابطعمومیهاست
مدیر روابط عمومی شرکت فنی و ساختمانی “تهران جنوب” معرفی شد
هوشمندسازی و نقش روابط عمومی در برنامههای سلامت
اطلس توانمندیهای روابطعمومی فولاد مبارکه رونمایی شد
نکات طلایی روابط عمومی برای استارتاپها
چهار استراتژی روابط عمومی که حرفهایها باید مدنظر داشته باشند
علی افشارمدیر روابط عمومی یازدهمین جشن منتقدان شد
سرپرست ادارهکل روابط عمومی وزارت نفت منصوب شد
توضیحات روابط عمومی علوم پزشکی هرمزگان منتشر شد
رئیس شورای روابط عمومی اتاقهای بازرگانی کشور انتخاب شد
دانشکده خبر و دانشگاه آستراخان تفاهمنامه همکاری امضا کردند
بازخوانی نقش روابطعمومی در نشست چهارم خانه تجربه مشهد
اجلاس مدیران روابط عمومی دانشگاههای علوم پزشکی آغاز شد
سرپرست جدید روابط عمومی چهارمحال و بختیاری منصوب شد
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، روابط عمومی برتر شناخته شد
اهمیت و نقش کلیدی روابط عمومیها در فرآیند مدیریت بحران
روابط عمومی ایرانسل رتبه برتر در مدیریت بحران رسانهای
روابطعمومیها پل ارتباطی مردم و مدیران باشند
جلسه روابط عمومی و اصحاب رسانه هیات اسکی مازندران برگزار شد
رسانه و روابط عمومی سبز دو عنصر کلیدی در تحقق توسعه پایدار
قدردانی وزیر نیرو از مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر
کسب عنوان روابطعمومی برتر کشور توسط پتروشیمی تبریز
روابط عمومی شهرداری کرج در جمع برترین روابط عمومی ها ایستاد
نشان مدیر ارشد ارتباطگستر به فولاد هرمزگان رسیدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ همزمان با برگزاری بیستویکمین نمایشگاه بینالمللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی و زنجیره صادرات و صنایع وابسته، مجموعهای از کارگاههای تخصصی با محوریت نسل جدید تبلیغات رفتارمحور و روابط عمومی مدرن، در سومین روز این رویداد برگزار شد.
در این روز، پنج کارگاه تخصصی با هدف بررسی روندهای نوظهور، چالشها و فرصتهای پیشروی صنعت تبلیغات و ارتباطات و با رویکردی دادهمحور و مبتنی بر تجربههای اجرایی، میزبان فعالان و متخصصان این حوزه بود.
نخستین کارگاه تخصصی با موضوع «نسل جدید تبلیغات ریتارگتینگ» به بررسی تحولات این حوزه در اکوسیستم بازاریابی دیجیتال اختصاص داشت.
در این کارگاه، نقش داده، تحلیل رفتار کاربران و بهرهگیری از فناوریهای نوین در هدفگیری دقیقتر مخاطبان و افزایش اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی تشریح شد و مسیر تکامل ریتارگتینگ در فضای چندسکویی مورد توجه قرار گرفت.
کارگاه تخصصی «نسل جدید تبلیغات رفتارمحور» نیز بر اهمیت دادههای رفتاری در شخصیسازی پیامهای تبلیغاتی تمرکز داشت.
در این نشست، اصول طراحی سناریوهای هدفگیری پیشرفته، کاهش هزینههای هدررفته تبلیغاتی و اتخاذ تصمیمهای مبتنی بر داده در کمپینهای دیجیتال بررسی شد.
در ادامه، کارگاه «روابط عمومی سنتی در برابر روابط عمومی مدرن» برگزار شد که به تبیین مسیر تحول روابط عمومی از رویکردهای سنتی به مدلهای نوین، دادهمحور و راهبردی پرداخت.
این کارگاه، نقش فناوری، رسانههای نوین و تحلیل داده در ارتقای جایگاه روابط عمومی در سازمانها را مورد تأکید قرار داد.
همچنین کارگاه تخصصی «معماری رابطه برند و رسانه» به بررسی اصول و چارچوبهای طراحی ارتباط مؤثر و پایدار میان برندها و رسانهها اختصاص داشت.
در این نشست، اهمیت مدیریت حرفهای این رابطه در افزایش اعتبار برند، نفوذ پیام و حرکت از تعاملات مقطعی به ارتباطات ساختاریافته و بلندمدت تشریح شد.
پنجمین و آخرین کارگاه با عنوان «مارتک در ۱۴۰۴» به آینده فناوریهای بازاریابی پرداخت.
در این کارگاه، نقش ابزارهای مارتک، اتوماسیون و تحلیل داده در افزایش بهرهوری تیمهای بازاریابی، بهبود تصمیمگیری و طراحی زیرساختهای متناسب با نیازهای آینده مورد بررسی قرار گرفت.
دیدگاهتان را بنویسید