شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

سمینار دیپلماسی و رسانه با تمرکز بر نقش رسانه در عرصه روابط خارجی، فرصتی برای ارتقای مهارت‌های تخصصی فعالان این حوزه فراهم می‌کند.
تحلیل کارکرد رسانه در روابط خارجی و روابط بین‌الملل
  • کد نوشته: 2305
  • منبع: ایسنا
  • ۲۱ خرداد
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش پی آر؛سمینار دیپلماسی و رسانه با عنوان «نگاه دیپلماتیک به کارکرد رسانه در عرصه روابط خارجی» برگزار می‌شود.

    در ادامه سلسله آموزش‌های تخصصی و کاربردی دیپلماسی و روابط بین‌الملل سمینار دیپلماسی و رسانه با عنوان «نگاه دیپلماتیک به کارکرد رسانه در عرصه روابط خارجی» از سوی دانشکده روابط بین‌الملل وزارت خارجه برگزار می‌شود.

    محورهای مورد بحث در این سمینار عبارتند از:

    ۱. کارکردهای رسانه از منظر علوم روابط بین‌الملل و حقوق بین‌الملل
    ۲. رسانه، هویت ملی، منافع ملی، آوازه ملی
    ۳. مدیریت ارتباط با دیپلمات‌ها و سیاستمداران بین‌المللی
    ۴. خبرنگاری، جغرافیای سیاسی و مناطق بحرانی
    ۵. مهارت‌های روایت‌سازی در محیط بین‌الملل

    این سمینار در روزهای یکم، هشتم، بیست و دوم و بیست و نهم تیرماه از ۸:۳۰ تا ۱۲ در دانشکده روابط بین‌الملل برگزار می‌شود.

    اجرای این دوره از سوی سخنگویان ادوار وزارت خارجه به همراه پرسش و پاسخ خواهد بود.

    علاقه‌مندان برای شرکت در این سمینار می‌توانند با روابط عمومی دانشکده روابط بین‌الملل وزارت خارجه به شماره تلفن ۲۲۸۰۴۴۸۱- ۰۲۱ تماس بگیرند.

    نوشته‌های مشابه
    نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانه‌ها
    مدیرکل روابط‌عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

    نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانه‌ها

    دومین نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی گروه صنایع بهشهر
    با حضور سرپرست امور اطلاع‌رسانی دولت برگزار شد؛

    دومین نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی گروه صنایع بهشهر

    تحول در حوزه روابط‌عمومی در کشورهای آسیای جنوب‌شرقی
    نقش بومی‌سازی در رقابت‌ رسانه‌ای نوین؛

    تحول در حوزه روابط‌عمومی در کشورهای آسیای جنوب‌شرقی

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *