گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ نشست وبیناری هماهنگی مدیران روابط عمومی شرکتهای تابعه گروه سرمایهگذاری مسکن با حضور مدیران روابط عمومی و با هدف همافزایی، تبادل تجربیات و ارتقای عملکرد واحدهای روابط عمومی برگزار شد و سرپرست روابط عمومی ثمسکن بر ارائه چهرهای شایسته از توانمندیهای گروه در حوزه سرمایهگذاری، ساختوساز و توسعه شهری در این نمایشگاه تاکید کرد.
در ابتدای نشست، رضا کارگر مدیر سابق روابط عمومی ثمسکن، ضمن قدردانی از تلاشها و همکاریهای ارزشمند تیمهای روابط عمومی شرکتهای تابعه در دوران فعالیت خود، به مرور دستاوردها و اقدامات مثبت انجامشده در دوره مدیریت خود پرداخت و بر اهمیت استمرار این مسیر تأکید کرد.
سپس حسنین حداد، سرپرست روابط عمومی گروه سرمایهگذاری مسکن، با اشاره به تحول و ارتقای عملکرد روابط عمومی ثمسکن در زمان مدیریت سابق، اعلام کرد که مسیر توسعه و بهبود عملکرد این بخش ادامه خواهد یافت و گروه کماکان از تجارب و حضور ایشان بهرهمند خواهد بود.
حداد با بیان اهداف این نشست به عنوان نخستین دیدار رسمی با مدیران روابط عمومی شرکتهای تابعه، برنامههای خود برای ارتقای عملکرد روابط عمومی گروه را تشریح کرد.
وی بر تمرکز بر هویت بصری شرکتها، تولید محتوای بصری با کیفیت و هماهنگی کامل بین واحدهای تابعه تأکید و خاطرنشان کرد که این اقدامات زمینهساز تقویت برند گروه خواهد بود.
یکی از محورهای مهم این وبینار، هماهنگی برای حضور هدفمند در نمایشگاه بینالمللی کیش اینوکس بود. در این بخش، حداد گزارشی از اقدامات انجامشده، هماهنگی با کارگروه نمایشگاه در گروه مالی و تشکیل کمیته راهبری برای مدیریت فعالیتهای نمایشگاهی ارائه کرد.
سرپرست روابط عمومی ثمسکن همچنین بر همکاری شرکتهای تابعه در تهیه و ارسال محتواهای بصری مورد نیاز برای تولید و ارائه در نمایشگاه تأکید کرد تا گروه سرمایهگذاری مسکن با حضور قوی، هماهنگ و اثربخش در کیش اینوکس حاضر شود.
حداد با اشاره به تأکید مدیرعامل گروه سرمایهگذاری مسکن بر حضور هدفمند و پررنگ ثمسکن در نمایشگاه بینالمللی کیش اینوکس گفت: حضور در این نمایشگاه فرصتی ارزشمند برای معرفی دستاوردها، ظرفیتها و پروژههای شاخص گروه و شرکتهای تابعه است.
وی افزود: هدف ما در این دوره، صرفاً حضور نمادین نیست، بلکه میخواهیم با برنامهریزی دقیق، محتوای حرفهای و ارائهای منسجم، چهرهای شایسته از توانمندیهای گروه در حوزه سرمایهگذاری، ساختوساز و توسعه شهری به نمایش بگذاریم.
سرپرست روابط عمومی گروه سرمایهگذاری مسکن تأکید کرد: نمایشگاه کیش اینوکس بستر مناسبی برای تعامل با سرمایهگذاران، فعالان اقتصادی و نهادهای تصمیمگیر است و تلاش خواهیم کرد تا ثمسکن با هویت بصری یکپارچه و پیام ارتباطی مشخص در این رویداد حضور یابد.
در پایان این نشست، مدیران روابط عمومی شرکتهای تابعه ضمن بیان پیشنهادات خود، بر لزوم استمرار این جلسات هماهنگی، در راستای تبادل تجربیات، همفکری و برنامهریزی مشترک برای تقویت عملکرد روابط عمومی و ارتقای حضور گروه در رویدادهای مهم داخلی و بینالمللی تأکید کردند.
دیدگاهتان را بنویسید