چهارشنبه / ۱۹ آذر / ۱۴۰۴ Wednesday / 10 December / 2025
×
روابط عمومی ایرانسل رتبه برتر در مدیریت بحران رسانه‌ای
در بیست‌ و یکمین سمپوزیوم روابط عمومی صورت گرفت؛

روابط عمومی ایرانسل رتبه برتر در مدیریت بحران رسانه‌ای

جلسه روابط عمومی و اصحاب رسانه هیات اسکی مازندران برگزار شد
با هدف تقویت پوشش خبری و هماهنگی رسانه‌ای؛

جلسه روابط عمومی و اصحاب رسانه هیات اسکی مازندران برگزار شد

در بیست‌ویکمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی؛

جایزه بهترین روابط عمومی به همراه اول رسید

همراه اول در بیست‌ویکمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی درخشید و با رأی هیأت داوران، دو عنوان روابط‌عمومی برتر در «ارتباطات رسانه‌ای» و «کاربرد هوش مصنوعی» را دریافت کرد.
جایزه بهترین روابط عمومی به همراه اول رسید

به گزارش آژانس خبری پی آر؛ بیست‌ویکمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی با حضور محمد گلزاری دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت و جمعی از مدیران، کارشناسان و استادان روابط عمومی داخلی و حضور آنلاین متخصصان بین المللی، روز سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۴ در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد.

مسعود پزشکیان، رییس جمهور کشورمان نیز به مناسبت برگزاری این رویداد پیامی اختصاصی ارسال کرد که توسط دبیر این سمپوزیوم قرائت شد.

در بخشی از متن پیام آمده بود روابط‌عمومی‌ها امروز در نقشی فراتر از یک دانش و حرفه صرف، با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ارتباطی، در خط مقدم اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی فعالیت می‌کنند.

این حرفه ذاتا در خدمت مردم است. گفت‌وگو، ایجاد وفاق و همدلی در جامعه از کار ویژه‌های اصلی حرفه روابط‌عمومی است.

نیاز امروز کشور ما همین وفاق اجتماعی است که می‌تواند به حل مشکلات و افزایش رضایت‌مندی مردم کمک کند.

در ادامه آمده بود که کارکرد روابط‌عمومی‌ها فقط به دوران صلح محدود نمی‌شود؛ در زمان بحران نیز این حرفه در دفاع از مواضع کشور و تقویت تاب‌آوری جامعه نقش‌آفرین است.

در جنگ ۱۲ روزه شاهد بودیم که روابط‌عمومی‌ها در کنار نیروهای انتظامی و امدادی، خدمات چشمگیری به مردم ارائه کردند.

از ایفای نقش حداکثری در لحظه بحران گرفته تا همراهی در بازگشت به وضعیت پسابحران. این یک ضرورت است که در بحران غافلگیر نشویم.

محورهای اصلی بیست‌ویکمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی

هوشمند سفیدی در ادامه این مراسم به محورهای اصلی این رویداد از جمله بحران‌های جنگی، مطالبات افکار عمومی و سرمایه اجتماعی اشاره کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که این گفت‌وگوها به هم‌افزایی بیشتر در جامعه روابط‌عمومی کشور منجر شود.

دبیر این سمپوزیوم با انتقاد از غلبه رویکرد تبلیغاتی بر روابط‌عمومی در ایران، تأکید کرد: روابط‌عمومی کارآمد باید دوسویه، راهبردی و مبتنی بر پژوهش افکار عمومی باشد.

وی با اشاره به اهمیت قدرت نرم و جنگ‌های شناختی امروز، خواستار تقویت جایگاه روابط‌عمومی در ساختار حکمرانی، حفظ استقلال آن و پرهیز از ادغام این حوزه در زیرمجموعه مدیریت عامل سازمان‌ها و ارگان‌ها شد.

ضرورت بهبود و توسعه زیرساخت‌های روابط‌عمومی 

محمد گلزاری، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت نیز طی سخنانی اظهار کرد: هرچه تعامل با انجمن‌های علمی و تخصصی بیشتر شود، اثرگذاری این حوزه نیز افزایش می‌یابد.

وی با تأکید بر ضرورت اصلاح و تقویت زیرساخت‌های روابط‌عمومی گفت: بخشی از این مسیر بر عهده دولت و بخشی نیازمند همراهی انجمن‌ها و گفت‌وگوی مسوولانه با مدیران است.

گلزاری «فقدان پروتکل ملی روابط‌عمومی در شرایط بحران و جنگ» را در این ایام یک خلأ جدی دانست.

وی خواستار تدوین یک پروتکل یکپارچه با کمک انجمن‌های علمی شد تا در موقعیت‌های حساس، روایت و اقدامات رسانه‌ای منسجم‌تر باشد.

تقدیر از روابط عمومی‌های برتر

در ادامه این رویداد و در بیست‌ودومین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران که همه ساله همزمان با سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی برگزار می‌شود، از روابط عمومی‌های برتر ایران تقدیر به عمل آمد.

در بخش معرفی برترین های روابط عمومی ایران، روابط عمومی «همراه اول» با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی‌های علمی و تخصصی صورت گرفته موفق به دریافت دو عنوان «روابط‌عمومی برتر» شد.

بر این اساس عناوین روابط عمومی برتر در حوزه‌های «ارتباطات رسانه‌ای» و همچنین «بهترین کمپین کاربرد هوش مصنوعی» را کسب کرد و شایسته دریافت لوح و تندیس این جشنواره شد.

نوشته‌های مشابه
روابط عمومی ایرانسل رتبه برتر در مدیریت بحران رسانه‌ای
در بیست‌ و یکمین سمپوزیوم روابط عمومی صورت گرفت؛

روابط عمومی ایرانسل رتبه برتر در مدیریت بحران رسانه‌ای

جلسه روابط عمومی و اصحاب رسانه هیات اسکی مازندران برگزار شد
با هدف تقویت پوشش خبری و هماهنگی رسانه‌ای؛

جلسه روابط عمومی و اصحاب رسانه هیات اسکی مازندران برگزار شد

قدردانی وزیر نیرو از مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر
در مراسم گرامیداشت مقام زن و روز مادر؛

قدردانی وزیر نیرو از مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر

کسب عنوان روابط‌عمومی برتر کشور توسط پتروشیمی تبریز
در بیست‌ و یکمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی؛

کسب عنوان روابط‌عمومی برتر کشور توسط پتروشیمی تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *