فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش پی آر؛ در گزارشی تازه که در اجلاس «هوش مصنوعی برای خیر عمومی» در ژنو منتشر شد، اتحادیه بینالمللی مخابرات (ITU) وابسته به سازمان ملل متحد هشدار داد: «شرکتها باید از ابزارهای پیشرفته برای شناسایی و مقابله با اطلاعات نادرست و محتوای دیپفیک استفاده کنند؛ چرا که این پدیده به تهدیدی جدی برای امنیت انتخاباتی و نظامهای مالی تبدیل شده است.»دیپفیکها شامل تصاویر، ویدیوها و صداهای تولیدشده با هوش مصنوعی که چهره یا صدای افراد واقعی را بهطور متقاعدکنندهای بازسازی میکنند، در حال تبدیل شدن به ابزاری خطرناک در جنگهای اطلاعاتیاند.بهگفته ITU، مقابله با این فناوری نیازمند وضع استانداردهای سختگیرانه و همکاری گسترده در سطح جهانی است.ITU در این گزارش توصیه کرده است که پلتفرمهای توزیع محتوا، بهویژه شبکههای اجتماعی، پیش از انتشار محتوا از ابزارهای تأیید دیجیتال برای تشخیص اصالت تصاویر و ویدیوها بهره ببرند.
بهگفته ITU، این نهاد در حال تدوین استانداردهایی برای واترمارکگذاری روی ویدیوهاست که حدود ۸۰ درصد ترافیک اینترنت را تشکیل میدهند. این واترمارکها قرار است شامل دادههایی مانند هویت تولیدکننده و زمان تولید باشند تا به تشخیص اصالت و اعتبار محتوا کمک کنند.توماز لواک، بنیانگذار شرکت سوئیسی Umanitek، نیز بر لزوم اقدام پیشدستانه بخش خصوصی در مقابله با این تهدیدها تأکید کرد و گفت: «هوش مصنوعی هر روز قدرتمندتر، سریعتر و هوشمندتر میشود. باید سطح دانش و مهارت کاربران را ارتقا دهیم تا قربانی این سیستمها نشوند.»همچنین بیلال جاموسی، رئیس گروههای مطالعاتی در دفتر استانداردسازی ITU، ضمن تأکید بر ضرورت تدوین استانداردهای جهانی برای شناسایی و کنترل محتوای جعلی گفت: «اعتماد عمومی به شبکههای اجتماعی بهشدت کاهش یافته است، چون مردم نمیدانند چه چیزی واقعی است و چه چیزی جعلی. مقابله با دیپفیکها یکی از بزرگترین چالشهاست، زیرا هوش مصنوعی تولیدی میتواند محتوایی کاملاً واقعینما تولید کند.»
دیدگاهتان را بنویسید