کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شد
۳۰ پرامپت هوش مصنوعی برای تحول عملکرد روابط عمومی
چرا هوش هیجانی کلید موفقیت مدیران آینده به حساب میآید؟
آیا هوش مصنوعی میتواند خطرناک باشد؟
روابط عمومی قهرمان مهجور اما کلیدی سازمانبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ هادی نباتینژاد، با بیان اینکه مراقبت از تصویر فولاد مبارکه یکی از اصلیترین رسالتهای روابط عمومی است، افزود: خروجی فعالیتهای رسانهای و ارتباطی باید بهگونهای باشد که تصویر واقعی و قدرتمند فولاد مبارکه در افکار عمومی و ذینفعان بهدرستی منعکس شود و نباید اجازه دهیم برداشتهای نادرست یا قضاوتهای اشتباه شکل بگیرد. این شرط موفقیت روابطعمومیهای گروه فولاد مبارکه است.
خروجیهای روابط عمومی باید دقیق، منسجم و اثرگذار باشد
نباتینژاد با اشاره به اهمیت حوزه روابط عمومی گفت: خروجیهای روابط عمومی باید دقیق، منسجم و اثرگذار باشد؛ زیرا جامعه، کارکنان و ذینفعان، بر اساس همین خروجیها قضاوت میکنند و کوچکترین خطا میتواند تصویر شرکت را خدشهدار کند.
مدیر ارتباطات و برند سازمانی گروه فولاد مبارکه با اشاره به اهمیت تعاملات و ارتباطات سازنده با ذینفعان، اضافه کرد: روابط عمومی نباید صرفاً به یک واحد خدماتی تبدیل شود، بلکه باید بهعنوان بازوی ارتباطی فعال، نقش مؤثر خود را در برقراری ارتباطات کلیدی، اعتمادسازی و انتقال صحیح و سریع پیام ایفا کند.
وی با بیان اینکه ارتباط مؤثر با ذینفعان، رسالت مهم روابط عمومیهاست افزود: استفاده از ظرفیتهای رسانهای و فضای مجازی فولاد مبارکه و سایر شرکتهای زیرمجموعه باید بهصورت همافزا دنبال شود تا تصویری متحد و معتبر از این مجموعه در سطح ملی و بینالمللی ارائه گردد.
مدیریت هزینهها و پرهیز از اقدامات غیرضروری در شرایط اقتصادی فعلی
نباتینژاد با تأکید بر ضرورت مدیریت هزینهها و پرهیز از اقدامات غیرضروری در شرایط اقتصادی فعلی ابراز کرد: همواره باید میان کیفیت و اثربخشی فعالیتها با صرفهجویی در منابع تعادل برقرار کنیم تا ضمن رعایت شرایط مالی، بهترین اقدام انجام شود.
وی اذعان داشت: ابلاغ سند استراتژی ارتباطات و برند سازمانی گروه فولاد مبارکه، راهاندازی داشبورد فعالیتها، طراحی سامانههای نظارتی و اجرای ارزیابیهای دورهای از اقدامات جدیدی است که میتواند سطح کارآمدی و شفافیت فعالیتهای روابط عمومی شرکتهای گروه را افزایش دهد.
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: برگزاری نشستهای منظم هماندیشی و تقویت پیوند میان روابط عمومیهای شرکتهای عضو گروه آتیهفولاد و خانواده فولاد مبارکه از اولویتهای جدی ماست و امیدواریم با همگرایی و تلاش جمعی، تصویری واقعی، مثبت و قدرتمند از خانواده بزرگ فولاد مبارکه ارائه کنیم.
تقویت ارتباط با روابطعمومیهای تمامی شرکتهای عضو گروه فولاد را در دستورکار
همچنین در ادامه، حدیث عنایتی، مسئول ارتباط فولاد مبارکه با شرکتهای زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه، توضیحاتی در خصوص نوع تعامل با شرکتهای عضو گروه ارائه کرد و عنوان داشت: تقویت ارتباط با روابطعمومیهای تمامی شرکتهای عضو گروه فولاد را در دستورکار قرار دارد و میکوشیم تا از این مسیر، به سمت ارائه تصویر بهتری از مجموعه گام برداریم.
وی با تأکید بر نقش محوری روابط عمومیها در شکلدهی به افکار عمومی و انتقال درست پیامهای سازمانی است، اضافه کرد: تصویر بیرونی هر سازمان بازتاب عملکرد روابط عمومی آن سازمان خواهد بود و همافزایی میان شرکتهای گروه فولاد مبارکه میتواند به خلق روایتهای مشترک، افزایش قدرت رسانهای و بازنمایی شفافتر جایگاه گروه در سطح ملی و بینالمللی منجر شود.
عنایتی بیان کرد: برنامهریزی برای تبادل تجربیات، اجرای پروژههای ارتباطی مشترک و بهرهگیری از ظرفیتهای رسانهای شرکتها در اولویت قرار گرفته و انتظار میرود با این همکاریها، تصویر حرفهایتر و منسجمتری از خانواده بزرگ فولاد در ذهن جامعه و ذینفعان ترسیم شود.
گفتنی است سعید مستأجران، مدیر روابط عمومی و امور بینالملل هلدینگ آتیهفولاد نیز در این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات صورتگرفته و اشاره به فعالیتهای در حال انجام، گفت: مسیر پیمودهشده در حوزه روابط عمومی آتیهفولاد نشان میدهد که این واحد همواره تلاش کرده همسو با سیاستهای کلان گروه حرکت کند و در تقویت جایگاه برند مادر نقشآفرینی مؤثری داشته باشد.
وی افزود: پس از جلسه امروز نیز بر آن خواهیم بود که سیاستهای کلان آتیهفولاد بر پایه انسجام، همافزایی و مراقبت از تصویر گروه بیشازپیش استوار باشد و امیدواریم با تعامل مستمر و همگرایی روابط عمومیهای شرکتهای تابعه، بتوانیم تصویری حرفهای، منسجم و اثرگذار از خانواده بزرگ فولاد مبارکه در سطح ملی و بینالمللی ترسیم کنیم.
انتهای پیام/
دیدگاهتان را بنویسید