چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شد
۳۰ پرامپت هوش مصنوعی برای تحول عملکرد روابط عمومیبه گزارش پی آر؛ دانشکده خبر رویداد تخصصی «استارتآپ ویکند رسانه و روابط عمومی» را با هدف ارتقای دانش و مهارت فعالان حوزه رسانه و روابط عمومی با حضور دانشجویان و علاقهمندان در روزهای ۱۷ تا ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۴ میزبان خواهد کرد.
در جریان این استارتآپ ویکند که توسط واحد پژوهش دانشکده خبر برگزار می شود در سه روز سه کارگاه آموزشی ویژه و رایگان با حضور اساتید مطرح کشور برگزار خواهد شد که در روز نخست (شنبه ۱۷ خرداد)، کارگاه «سوژهیابی خبری» با تدریس خانم زهرا کورانی برگزار میشود؛ کارگاهی که به یکی از مهمترین مباحث در فرآیند تولید محتوا و خبر میپردازد. روز دوم (یکشنبه ۱۸ خرداد)، جمشید قزوینیان با موضوع «مدیریت بحران در روابط عمومی» مهمان رویداد خواهد بود. این کارگاه به بررسی راهبردهای حرفهای مواجهه با بحرانهای رسانهای میپردازد. در روز پایانی (دوشنبه ۱۹ خرداد)، محمدتقی روغنیها با برگزاری کارگاه «خبرنگاری بحران» به آموزش اصول خبرنگاری در شرایط ویژه و بحرانی خواهد پرداخت.
ایده های برتر منتخب در این استارتآپ ویکند به ارگان های مرتبط معرفی و در صورت برخورداری از شرایط اجرا تفاهم نامه منعقد می گردد. ضمناً اساتید داور «استارتآپ ویکند رسانه و روابط عمومی» محمدتقی روغنیها، جمشید قزوینیان، مجید رضائیان، محمد رضا پارسیان و زهرا کورانی هستند.
شرکت در این رویداد برای علاقهمندان به رسانه، خبرنگاران، دانشجویان و فعالان روابط عمومی رایگان است.
گفتنی است؛ دانشکده خبر یکی از مراکز معتبر آموزش دانشگاهی در حوزه رسانه و روابط عمومی در کشور به شمار می رود که وابسته به موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران بوده و در سال ۱۳۷۶ تاسیس شده است.


دیدگاهتان را بنویسید