تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شدبه گزارش پی آر؛ در مراسم اختتامیه جشنواره «سلام خوزستان»، روابطعمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با عملکردی درخشان توانست در بخش رقابتی جشنواره، بیشترین عناوین برتر را از آن خود کند و با کسب ۱۷ مقام، جایگاه پیشگام خود را در میان روابطعمومیهای استان خوزستان تثبیت نماید.
به گزارش روابطعمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این جشنواره با حضور جمعی از مقامات عالیرتبه کشور و استان از جمله، استاندار خوزستان، علی ربیعی، دستیار اجتماعی رئیسجمهور و دکتر هادی خانیکی، استاد برجسته ارتباطات، در فضایی صمیمی و پرشور با حضور گسترده روابطعمومیها برگزار شد.
ارزیابی آثار این دوره از جشنواره بر عهده هیئت داورانی متشکل از دکتر زینب شریفی، دکتر ندا شفیعی و دکتر کیوان لطفی بود که با دقت و حساسیت، آثار رسیده را بررسی و رتبهبندی کردند.
در بخش یادداشتنویسی، رتبه اول به شرکت لوح سبز جنوب و رتبه دوم به روابطعمومی شرکت توسعه نیشکر رسید. در بخش گزارش مکتوب، روابطعمومی ایمن ترابر نیشکر موفق به کسب رتبه اول شد. رتبه دوم به مؤسسه آموزش و تحقیقات نیشکر رسید و روابطعمومی سلمان فارسی هم به رتبه سوم گزارش مکتوب دستیافت. در بخش ارتباطات درونسازمانی نوآورانه، رتبه اول به کمپین کتابخوانی شرکت سدادفام نیشکر تعلق گرفت.
در بخش طرحهای نوآورانه، روابطعمومی شرکت توسعه نیشکر به دلیل جشنواره شکرستان موفق به کسب رتبه اول و طرح نوآورانه جشنواره شکرستان ادبی نیز حائز رتبه سوم شد. در بخش گزارش خبری نیز رتبه دوم به روابطعمومی نیشکر دهخدا اختصاص یافت.
در حوزه هوش مصنوعی نیز روابطعمومی شرکت توسعه نیشکر باتوجهبه ابتکارات انجام داده در این زمینه به مقام اول رسید. در بخش طراحی پوستر و کاتالوگ، رتبه دوم به روابطعمومی نیشکر دعبل خزاعی رسید. در بخش مدیریت بحران نیز شیوهها و روشها و تولید محتوای روابطعمومی هفتتپه در مدیریت بحران موفق به کسب رتبه دوم شد. در بخش تعامل مؤثر با رسانهها، روابطعمومی کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچکخان در جشنواره درخشید و رتبه سوم اهدا شد.
در حوزه تولید محتوا در سایت و فعالیتهای فضای مجازی، روابطعمومی نیشکر دعبل خزاعی موفق به دریافت رتبه دوم شد. در بخش اینفوگرافی روابطعمومی مؤسسه تحقیقات موفق شد رتبه دوم را دریافت کند. در بخش عکس و گزارش تصویری نیز رتبه برتر به روابطعمومی کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره) رسید. در نهایت در بخش نمایشگاههای تخصصی و رویدادهای ویژه، روابطعمومی شرکت توسعه نیشکر موفق شد رتبه اول را کسب کند.
دیدگاهتان را بنویسید