فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ در حوزه مطبوعات هم این بازنگری بسیار احساس می شود که با توجه به شرایط موجود این مهم صورت گیرد. زمانیکه قانون مطبوعات تصویب شد، اصلا فضای رسانه ای کشور و فضای مجازی به این شکل و تعداد نبود و باید در این بازنگری حتما این موارد و شکل و نحوه فعالیت رسانه ها در نظر گرفته شود.
بیژن نفیسی روزنامه نگار پیشکسوت در بیان ارزیابی خود در خصوص فراخوان رئیس قوه قضاییه مبنی بر بازنگری قانون مطبوعات می گوید: هر قانونی با گذشت زمان نیاز به بازنگری دارد و این رسم معمولی در همه جای دنیا است. در حوزه مطبوعات هم این بازنگری بسیار احساس می شود که با توجه به شرایط موجود این مهم صورت گیرد.
زمانیکه قانون مطبوعات تصویب شد، اصلا فضای رسانه ای کشور و فضای مجازی به این شکل و تعداد نبود و باید در این بازنگری حتما این موارد و شکل و نحوه فعالیت رسانه ها در نظر گرفته شود. حتما اشاره رییس قوه قضاییه بر اساس آن احساس نیاز بوده و باید به صورت بسیار دقیق بروی این بازنگری کار شود و نباید کار به این سادگی و فقط در حد حرف باقی بماند. حتما باید یک نگاه کارشناسی و با حضور متخصصان در حوزه رسانه و حقوقدان این بازنگری انجام شود، در واقع کسانیکه نگاه دقیق تری به قانون مطبوعات دارند حتما باید در این بازنگری مشارکت داشته باشند.
او در خصوص اینکه آیا خلا انجمن های صنفی کار را برای این بازنگری سخت تر می کند، می گوید: نه لزوما. چون کسانیکه در رسانه ها کار می کنند یک تجربه ای در زمینه کاری خود دارند و برخی دیگر همراه با تحصیلات در تحریریه ها مشغول به کار رسانه هستند، و این گونه نیست که اگر تشکل صنفی منسجمی نداشته باشیم، پس همکاران رسانه ای واقف به مشکلات نیستند و احساس نیازهای جدید در قانون مطبوعات را نمی شناسند. در نتیجه این افراد می توانند نقطه نظرات را جمع آوری کنند و حتما سازماندهی و دارای انسجام باشد.
این روزنامه نگار پیشکسوت تاکید می کند: در این بازنگری حتما به نگاه حقوقی نیازمند هستیم تا قانونی لحاظ شود که هم نیازهای امروز را ببیند و هم آینده را. دنیا در حال حرکت به سمت هوش مصنوعی است و مسائل جدید حتما در کار خبر پیش می آید که این موارد حتما تاثیر بسیار زیادی در کار خبر دارند. این قانون باید آینده را ببیند، شرایط در حال تغییر است و پیشرفت های فضای مجازی در این قانون جدید باید لحاظ شود و نباید انحصارا نگاه به نیاز امروز رسانه و مخاطب را ببینند.
نفیسی در بیان چالش قانون مطبوعات فعلی کشور می گوید:باید اول بدانیم که قانون مطبوعات نگاهی که دارد به چه صورت است؟ آیا دست اندرکار رسانه را می بیند؟ مردم را می بیند؟ در واقع مشخصا باید بگوییم مخاطب رسانه یا دست اندرکار حکومتی را می بینید؟. متاسفانه شروع کار مطبوعات یک شروع حکومتی بوده است و این شروع خود به خود یک حق نظارتی را برای حکومت ایجاد کرد که در طول تاریخ این حق همواره بوده و همیشه ما باید این امتیاز را بدهیم و رسیدگی کنیم. در این بازنگری باید این حق نظارت حدود اش مشخص شود و مطلق نباشد. رسانه باید بتواند جایگاه واقعی خود را پیدا کند و اعتمادی که مردم باید به رسانه داشته باشند، در این بازنگری حتما لحاظ شود. در این بازنگری به جز اعتماد و برگرداندن صدای مردم در رسانه، باید به مخاطب این اطمینان داده شود که رسانه به دنبال رسالت حرفه ای خود است.
دیدگاهتان را بنویسید