روابط عمومی ایرانسل رتبه برتر در مدیریت بحران رسانهای
روابطعمومیها پل ارتباطی مردم و مدیران باشند
جلسه روابط عمومی و اصحاب رسانه هیات اسکی مازندران برگزار شد
رسانه و روابط عمومی سبز دو عنصر کلیدی در تحقق توسعه پایدار
قدردانی وزیر نیرو از مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر
کسب عنوان روابطعمومی برتر کشور توسط پتروشیمی تبریز
روابط عمومی شهرداری کرج در جمع برترین روابط عمومی ها ایستاد
نشان مدیر ارشد ارتباطگستر به فولاد هرمزگان رسید
کسب تفاهم و وفاق در جامعه پایه و اساس روابط عمومی است
جایزه بهترین روابط عمومی به همراه اول رسید
روابطعمومی سازمان فرهنگی هنری تهران در مسیر مهارتآموزی رسانهای
روابط عمومی شرکت آب و نیرو پرچمدار روایت ۳۶ سال دستاورد
فرصتهای سوخته فجر جهانی؛ ساختار، زمانبندی و روایتسازی
سرپرست اداره تبلیغات و برندسازی شهری کرج معرفی شد
۲۰ چهره برتر و تأثیرگذار در حوزه هوش مصنوعی
تاکید بر اهمیت شفافسازی خدمات بانکی و تقویت اطلاعرسانی
روابطعمومی خط مقدم روایتگر امنیت غذایی کشور است
انتصاب سرپرست روابطعمومی خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
سرپرست روابطعمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمدمنصوب شد
برگزاری بیست و یکمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی
انسان و هوش مصنوعی شریک خلاق یکدیگرند
یادداشت معناشناسانه برای کمپین تبلیغاتی به شکوه پاسارگاد
ساعات کاری ادارات در زمستان ۱۴۰۴ تغییر کرد+سند
اطلاع رسانی در بحران؛ تشنگی خبری، فرصت بزرگ روابط عمومی
هشدار و دعوت روابطعمومی آبفای تهران به نصفکردن مصرف
توضیحات روابط عمومی شرکت عمران کیش به حواشی ماراتن کیش
بررسی نقش روابطعمومیها در تقویت اعتماد عمومی
واکنش روابطعمومی بانک مرکزی به حواشی عکس جنجالی فرزین
بازدید مدیر روابطعمومی وزارت بهداشت از مرکز انتقال خون
سرپرست روابطعمومی سازمان حفاظت محیطزیست منصوب شد
وبینار «روابطعمومی و مسئولیت اجتماعی» برگزار میشود
از خیرخواهی قیّممآبانه تا تأثیرگذاری حیاتی؛ CSR در مسیر تعالی
گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد به گزارش آژانس خبری پی آر؛ در این رویداد که با حضور سه سخنران برگزار شد، جمشیدی ابتدا به تفاوتهای بنیادین میان روابطعمومی سنتی و روابطعمومی سبز پرداخت.
وی توضیح داد که رویکردهای سنتی بیشتر بر تبلیغات و تصویرسازی تکیه دارند.
این در حالی است که روابطعمومی سبز به مسئولیتپذیری اجتماعی و زیستمحیطی متکی است.
او تأکید کرد که در این نگاه تازه، ذینفعان تنها مشتریان و سهامداران نیستند؛ جامعه محلی، محیطزیست و حتی نسلهای آینده نیز در دایره توجه قرار میگیرند.
جمشیدی سپس چهار مرحله کلیدی برای مدیریت استراتژیک رسانه در حوزه مسئولیت اجتماعی تشریح کرد.
وی از تدوین استراتژی رسانهای همسو با اهداف توسعه پایدار و رعایت اخلاق حرفهای، تا اجرای مسئولیتمحور شامل شفافیت در تبلیغات، توازن در تولید محتوا و دسترسپذیری برای همه گروهها گفت.
جمشیدی شاخصهایی مانند تنوع منابع خبری، میزان پوشش مسائل اجتماعی و کاهش ردپای کربن را معیارهای سنجش عملکرد رسانهها عنوان کرد.
توسعه و نوآوری، از جمله استفاده از فناوریهای سبز و همکاری با نهادهای اجتماعی، آخرین مرحله این چرخه معرفی شد.
به گفته ایشان، رسانهها در این منظومه نقشهای همزمان و تأثیرگذاری بر عهده دارند: ناظر اجتماعیاند و عملکرد سازمانها را زیر ذرهبین میبرند.
جمشیدی گفت رسانهها گاهی جامعه را درباره مسائل پایداری افزایش میدهند و تسهیلگر گفتوگو میان ذینفعان محسوب میشوند.
او هشدار داد: اگر رسانه شفافیت را کنار بگذارد یا روایت غیرواقعی بسازد، اعتماد عمومی نخستین قربانی خواهد بود.
جمشیدی تأکید کرد که بزرگنمایی، پنهانکاری و انتشار محتوای گمراهکننده، سرمایه اجتماعی سازمان را به خطر میاندازد.
او در ادامه به روشهای همکاری مؤثر میان روابطعمومیها و رسانهها اشاره کرد.
جمشیدی گفت:رسانه و روابطعمومی سبز زمانی موفقاند که روایت واقعی، قابلارزیابی و منطبق با منافع جامعه بسازند؛ روایتی که نهفقط مخاطب را جذب میکند، بلکه جهان پیرامون را تغییر میدهد.
او روابطعمومی سبز را آینده سازمانها دانست؛ آیندهای که بر اعتماد، اخلاق، شفافیت و اثرگذاری واقعی بنا میشود.
ششمین وبینار تخصصی «ارتباطگر» با دبیری ابراهیم مولائی و با حضور سیدرضا جمشیدی، نازیلا حقیقتی و حسین قوامی برگزار شد.
دیدگاهتان را بنویسید