چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شد
۳۰ پرامپت هوش مصنوعی برای تحول عملکرد روابط عمومیبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ ابراهیم مولائی دبیر علمی و میزبان وبینار تخصصی «روابطعمومی در کشور کانادا»، با اشاره به نقش فزاینده فناوری در آینده روابطعمومیها گفت: «هوش مصنوعی سرعت و دقت فعالیتهای روابطعمومی را چند برابر کرده است. با ابزارهای جدید میتوان در چند دقیقه خبر، گزارش یا ویدئوی حرفهای تولید کرد. این تحول به روابطعمومیها فرصت میدهد از کارهای تکراری فاصله بگیرند و بر تحلیل و خلاقیت تمرکز کنند.»
وی با بیان اینکه «آینده روابطعمومی متعلق به کسانی است که فناوری را بفهمند و از آن برای تصمیمسازی استفاده کنند»، افزود: «هوش مصنوعی اگر درست بهکار گرفته شود، روابطعمومی را از مجری تبلیغات به شریک استراتژیک سازمان تبدیل میکند.»
مولائی در بخش دیگری از سخنان خود درباره برونسپاری فعالیتهای روابطعمومی اظهار کرد: «برونسپاری زمانی معنا دارد که روابطعمومی فاقد توان اجرایی باشد؛ اما اگر روابطعمومی توانمند و حرفهای باشد، باید خودش بتواند تولید محتوا، سخنگویی و مدیریت رسانه را انجام دهد. روابطعمومیهای مستقل، اعتماد مدیران و افکار عمومی را جلب میکنند.»
او با اشاره به اهمیت مهارتهای ارتباطی درونسازمانی افزود: «مدیر روابطعمومی باید بتواند در برابر دوربین بایستد، سخن بگوید و روایت بسازد. روابطعمومی ضعیف، وابستگی میآورد؛ اما روابطعمومی توانمند، اعتبار میسازد.»
دبیر علمی وبینار در پایان خاطرنشان کرد: «هدف رسانه ارتباطگر از برگزاری وبینارهای تخصصی، ایجاد گفتوگویی میانفرهنگی در عرصه ارتباطات است. ما تلاش داریم تجربههای جهانی مانند کانادا را با واقعیتهای بومی ایران پیوند دهیم تا روابطعمومی کشور از نقش اجرایی به جایگاه تصمیمساز ارتقا یابد.»
دیدگاهتان را بنویسید