اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل سازمان اوقاف در این دوره با تأکید بر نقش محوری روابط عمومی در ارتباط مؤثر با جامعه گفت: ما سخنگو نیستیم، حقیقتجو هستیم. تلاش میکنیم اخباری که منتشر میشود کلیشهای نباشد. در سازمان اوقاف بیشترین تولید و انتشار خبر را داریم و اخبار بهصورت سریع و صادقانه منتشر میشوند.
عباس لهراسبی افزود: با شفافسازی، میزان سؤالات بیرونی کاهش یافته است و تاکنون صدها مستند تولید شده است. روابط عمومیهای موفق کسانی هستند که بیشتر میشنوند. توصیه میکنم کارشناسان روابط عمومی کتاب بخوانند، فیلم ببینند، رمان و شعر بشناسند؛ چراکه رعایت انصاف و شناخت ادبیات، از لوازم کار روابط عمومی است. حسن برگزاری چنین دورههایی نیز این است که فرصتی برای تبادل تجربه و همکاری سازنده میان همکاران فراهم میشود.
در ادامه، علیرضا خسروی مدرس دوره، با اشاره به «اصول و خطمشی حاکم بر رسانهها» اظهار داشت: رسانه خود پیام است و هرجا وارد شود، پیامدهای آن نیز همراهش است. فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی زمانبر هستند و باید با صبر و برنامهریزی انجام شوند.
وی با پیشنهاد تشکیل «شورای هماهنگی روابط عمومیها» در استانها گفت: این شورا باید دارای جایگاه رسمی و تشکیلاتی باشد تا نقش روابط عمومیها در تصمیمگیریها تقویت شود. خوشبختانه از اواسط دهه ۸۰ روابط عمومیها صاحب آییننامه شدند و اکنون میتوانند در فرآیندهای تصمیمسازی مشارکت داشته باشند.
در بخش دوم نخستین روز کارگاه، موضوع پژوهش و تحقیق در روابط عمومی مورد بررسی قرار گرفت. خسروی در این زمینه تأکید کرد: اطلاعیابی، دستهبندی و اطلاعرسانی صحیح، اساس مدیریت ارتباطات سازمان با مخاطب است. روابط عمومی باید بتواند بر ذهن و نگرش مخاطبان اثر بگذارد، چراکه عملکرد تابع ذهن است. روابط عمومی تلفیقی از علم، هنر و فرهنگ است و ویترین هر سازمان محسوب میشود.
وی با اشاره به نقش پژوهشهای علمی و کاربردی عنوان کرد: در فرآیند تحقیق، محاسن و معایب استخراج و برای بهبود عملکردهای آتی استفاده میشود. در عصر حاضر با پدیده انفجار اطلاعات مواجهیم؛ اطلاعاتی که گاه کاربردی نیستند. در این میان، هوش مصنوعی با تحلیل دادهها بر اساس الگوریتمهای تعریفشده، میتواند بهعنوان دستیار روابط عمومی عمل کند، هرچند هنوز جایگزین انسان نشده است.
خسروی در بخش پایانی کارگاه و با پرداختن به موضوع «تحلیل محتوای پیامهای ارتباطی» گفت: تحلیل محتوا از گذشته در حوزههای نظامی، سیاسی و روانشناسی کاربرد داشته است. برای تحلیل محتوا نیاز به سواد رسانهای داریم تا بتوانیم مقولهها را بهدرستی دستهبندی کرده و تعاریفی جامع ارائه دهیم.
این دوره آموزشی تا ۲۲ آبانماه ادامه دارد و کارشناسان روابط عمومی از سراسر کشور در آن شرکت دارند.
دیدگاهتان را بنویسید