تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ رئیس مرکز اطلاعرسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر به دنبال نظام آموزشی موفق هستیم، باید روابط عمومی فعال، حرفهای و مورد اعتماد داشته باشیم و بدانیم غفلت از این حوزه، هزینههای سنگینی برای دستگاه به همراه خواهد داشت، اما توجه آگاهانه و تعامل سازنده با رسانهها میتواند به آرامش، امید و پیشرفت آموزش و پرورش منجر شود.
حسین صادقی، رئیس مرکز اطلاعرسانی و روابطعمومی وزارت آموزش و پرورش، در گردهمایی مشترک شورای معاونین وزارت و مدیرانکل آموزش و پرورش سراسر کشور که به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، با تقدیر از تلاشهای همکاران حوزه روابطعمومی استان اصفهان، بر نقش بیبدیل این حوزه در هدایت افکار عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی آموزش و پرورش تأکید کرد و با ابراز خرسندی از میزبانی شایسته ادارهکل آموزش و پرورش استان اصفهان، اظهار داشت: اصفهان یکی از استانهای موفق و پیشرو در عرصه اطلاعرسانی و روابطعمومی است که میتواند الگویی برای سایر استانها باشد و این موفقیت حاصل درک درست مدیران از اهمیت رسانه و اعتماد به نیروهای متخصص این حوزه است.
وی روابطعمومی را بازوی راهبردی مدیران توصیف کرد و افزود: نگاه به روابطعمومی نباید صرفاً تشریفاتی یا تبلیغاتی باشد؛ روابطعمومی، مشاور آگاه مدیر است که با رصد دقیق فضای مجازی و حقیقی جامعه، میتواند تحلیل و پیشنهادهای راهبردی برای مدیریت افکار عمومی ارائه دهد و اگر این حوزه به درستی مورد توجه قرار گیرد، به تولید اعتماد و سرمایه اجتماعی منجر خواهد شد.
صادقی با اشاره به سختیها و مسئولیتهای سنگین فعالان روابطعمومی تصریح کرد: کارکنان روابطعمومی جزو نخستین افرادی هستند که پیش از ساعت اداری در سازمان حضور دارند و آخرین کسانیاند که محل کار را ترک میکنند و از مدیران انتظار داریم با حمایت و اعتماد بیشتر، انگیزه و جایگاه این نیروهای پرتلاش را ارتقا دهند تا بتوانند با نشاط و تعلقخاطر بیشتری ایفای نقش کنند.
رئیس مرکز اطلاعرسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت تعامل مؤثر با رسانهها گفت: هرچند فضای رسانهای کشور در سالهای اخیر متحول شده، اما روابطعمومیها باید با هوشمندی، ارتباط دوسویه و سازندهای با اصحاب رسانه داشته باشند؛ چراکه تجربه نشان داده هرجا تعامل مثبت وجود داشته، فضای آرامتر و اعتماد عمومی بیشتری نسبت به آموزش و پرورش شکل گرفته است.
وی در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد مرکز اطلاعرسانی وزارت، ابراز داشت: در سال گذشته، میزان تولید محتوای خبری در پرتال رسمی وزارت ۱۹ درصد رشد داشته و تولید محتوای فضای مجازی نیز با رشد ۴۶ درصدی همراه بوده است؛ همچنین زمان پخش برنامههای آموزش و پرورش در رسانه ملی با افزایش ۱۰۶ درصدی از ۵۶۲ ساعت به بیش از ۱۱۰۰ ساعت رسیده که این اعداد نشان میدهد جریان اطلاعرسانی آموزش و پرورش در مسیر رشد و بلوغ قرار دارد.
صادقی اضافه کرد: در زمینه انتشار اخبار آموزش و پرورش در خبرگزاریها از ۱۴۰۸ خبر در سال گذشته به بیش از ۲۲۰۰ خبر رسیدهایم که این آمار رشد ۵۸ درصدی را نسبت به قبل نشان میدهد و مرهون تعامل خوب با رسانههاست.
رییس مرکز اطلاعرسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش یکی از مأموریتهای جدی وزارت را «چهرهنگاری شایسته از معلم» دانست و گفت: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر معرفی چهرههای الهامبخش فرهنگیان، برنامهای جامع برای روایتگری از معلمان شاخص در سطح کشور آغاز شده است تا تصویر واقعی و امیدبخش از جامعه فرهنگیان در افکار عمومی بازتاب یابد.
وی ضمن تقدیر از مدیرانکل حاضر در گردهمایی خاطرنشان کرد: اگر به دنبال نظام آموزشی موفق هستیم، باید روابطعمومی فعال، حرفهای و مورد اعتماد داشته باشیم و بدانیم غفلت از این حوزه، هزینههای سنگینی برای دستگاه به همراه خواهد داشت، اما توجه آگاهانه و تعامل سازنده با رسانهها میتواند به آرامش، امید و پیشرفت آموزش و پرورش منجر شود.
دیدگاهتان را بنویسید