چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شد
۳۰ پرامپت هوش مصنوعی برای تحول عملکرد روابط عمومیبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ سعید پورعلی در جلسه هماهنگی شورای روابط عمومیهای استان با بیان اینکه روابط عمومیها باید ارتباطات خود را در سطح ملی تقویت کنند، اظهارداشت: برهمین اساس باید روابط عمومیها برای معرفی دستگاهها و در نهایت معرفی استان در سطح ملی برنامه ریزی و تولید اثر داشته باشند.
وی ادامه داد: با وجود تشکیلاتی مانند شورای روابط عمومی ها، باید صدای ملی لرستان در کشور تقویت شود و هدفگذاری روابط عمومیها در امر اطلاعرسانی بر روی صفحات اصلی و سایت وزارتخانهها باشد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با اشاره به اینکه روابط عمومیها در این زمینه باید به صورت تحلیلی و داده محور اقدام کنند، گفت: در این راستا باید مشخص شود که روابط عمومیها چند مصاحبه ملی و تولید خبر یا روایت داشته باشد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت بازآفرینی سرمایه اجتماعی و امید آفرینی در حوزه روابط عمومی اشاره کرد و افزود: افزایش اعتماد مردم به دستگاههای اداری یکی از مهمترین مولفههایی است که باید در دستور کار قرار بگیرد.
وی ادامه داد: این شورا مورد حمایت استاندار و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار است و اقداماتی از جمله تعیین سخنگوی شورا، تشکیل کارگروههای ویژه و تهیه بانک اطلاعاتی روابط عمومیهای استان باید در این زمینه انجام شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان یادآور شد: ارتباط این شورا با خانه مطبوعات و سایر شورایهای صنفی همکار تقویت شود و جلسات آن نیز زمانبندی و ثابت باشند.
پورعلی با بیان اینکه شورای هماهنگی روابط عمومیهای استان اهمیت ویژهای برای ما دارد، گفت: این شورا باید فضای رقابتی بین روابط عمومیها ایجاد نماید تا روابط عمومیهای منفعل شناخته و روابط عمومیهای فعال نیز تجلیل شوند.
وی افزود: برنامه یکساله شورای روابط عمومیهای استان تدوین شود و هویت بخشی به شورای روابط عمومیهای استان از طریق کار محتوایی انجام شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان تاکید کرد: انجام کارهای بین دستگاهی بین روابط عمومیها نیز در این زمینه بسیار موثر و لازم است.
پورعلی افزود: باید افکارسنجی و تعامل هوشمند با رسانهها و شبکههای اجتماعی در حوزه روابط عمومیها برقرار شود زیرا این تعامل در برخی ادارات کم است.
وی ادامه داد: تقویت ارتباطات انسانی درون سازمانی نیز وظیفه دیگری است که توسط روابط عمومیها باید انجام شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان تاکید کرد: روابط عمومی باید از نگاه تبلیغی خارج شوند زیرا وظیفه روابط عمومی تبلیغ نیست.
دیدگاهتان را بنویسید