شنبه / ۲۲ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 13 December / 2025
×
اعطای نشان ویژه سمپوزیوم روابط‌ عمومی به شرکت پخش
در اختتامیه سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی؛

اعطای نشان ویژه سمپوزیوم روابط‌ عمومی به شرکت پخش

اعتماد به برنامه‌های دولت، شرط اثرگذاری روابط‌عمومی‌هاست
معاون ارتباطات دفتر معاون اول رییس‌جمهور:

اعتماد به برنامه‌های دولت، شرط اثرگذاری روابط‌عمومی‌هاست

با محوریت فناوری کوانتومی و تحلیل روندهای حرفه‌ای؛

سومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی آغاز شد

  سومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست و چهارمین جشنواره جوایز طلایی روابط‌عمومی ایران، امروز ۷ خردادماه ۱۴۰۴ در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان مدیریت صنعتی آغاز به کار کرد.
سومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی آغاز شد

به گزارش پی آر؛ نخستین نشست این اجلاس با عنوان «روابط‌عمومی و کوانتوم» برگزار می شود. در این نشست، پروفسور علی‌اکبر جلالی، پدر علم فناوری اطلاعات ایران و نظریه‌پرداز موج چهارم، به بررسی «کاربردهای عملی فناوری کوانتومی در روابط‌عمومی» می‌پردازد. همچنین پروفسور پرویز پروین، رئیس دانشکده فیزیک و مهندسی انرژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دیدگاه‌های خود را درباره «ارتباطات امن کوانتومی» ارائه می‌کند. دکتر فاطمه احمدی نوری، پژوهشگر پسادکتری این دانشگاه، تحولات حوزه «ارتباطات و اطلاعات کوانتومی» را تحلیل خواهد کرد. در ادامه، دکتر عادل میرشاهی با سخنرانی‌ای با عنوان «ابزارهای روابط‌عمومی اینترنتی؛ از شبه‌کوانتوم تا کوانتوم»، نقش فناوری‌های هوشمند را در شکل‌گیری افق‌های نوین ارتباطی تبیین می‌کند.

نشست دوم اجلاس با محور «تحلیل روندها و چالش‌ها در آینده هوش مصنوعیایران» برگزار می‌شود. در این بخش، پروفسور باقر ساروخانی، پدر جامعه‌شناسی ارتباطات ایران، با موضوع «قدرت زبان و باور در عبور از بحران» به بررسی نقش روایت‌سازی در مدیریت بحران‌های اجتماعی می‌پردازد. دکتر حسینعلی افخمی، استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، فرصت‌ها، موانع و راهکارهای حرفه‌ای‌ شدن روابط‌عمومی در کشور را تحلیل می‌کند. همچنین دکتر احمد یحیایی‌ایله‌ای، چهره ماندگار روابط‌عمومی ایران، در سخنرانی خود با عنوان «روابط‌عمومی کافی نیست»، با نگاهی انتقادی به ساختارهای موجود، بر ضرورت بازتعریف جایگاه مردم‌داری در این حوزه تأکید خواهد کرد.

هم‌زمان با برگزاری این اجلاس، بیست ‌و چهارمین جشنواره جوایز طلایی روابط‌عمومی ایران نیز برگزار می‌شود. همچنین از چهار عنوان کتاب تازه در حوزه‌های تخصصی ارتباطات و روابط‌عمومی رونمایی می‌شود. این آثار شامل «اصول مردمداری» نوشته احمد یحیایی‌ایله‌ای، «روابط‌عمومی کوانتومی» تألیف مهدی باقریان، «اقناع؛ چرا و چطور دیگران را قانع کنیم؟» نوشته فرنود حسنی، و «روابط‌عمومی مدرن» اثر اکبر کریمی است.

نوشته‌های مشابه
اعطای نشان ویژه سمپوزیوم روابط‌ عمومی به شرکت پخش
در اختتامیه سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی؛

اعطای نشان ویژه سمپوزیوم روابط‌ عمومی به شرکت پخش

دانشکده خبر و دانشگاه آستراخان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
در راستای توسعه همکاری‌های آموزشی و پژوهشی؛

دانشکده خبر و دانشگاه آستراخان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

روابط عمومی ایرانسل رتبه برتر در مدیریت بحران رسانه‌ای
در بیست‌ و یکمین سمپوزیوم روابط عمومی صورت گرفت؛

روابط عمومی ایرانسل رتبه برتر در مدیریت بحران رسانه‌ای

قدردانی وزیر نیرو از مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر
در مراسم گرامیداشت مقام زن و روز مادر؛

قدردانی وزیر نیرو از مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر

کسب عنوان روابط‌عمومی برتر کشور توسط پتروشیمی تبریز
در بیست‌ و یکمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی؛

کسب عنوان روابط‌عمومی برتر کشور توسط پتروشیمی تبریز

روابط عمومی شهرداری کرج در جمع برترین روابط عمومی ها ایستاد
در جریان برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی؛

روابط عمومی شهرداری کرج در جمع برترین روابط عمومی ها ایستاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *