چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شد
۳۰ پرامپت هوش مصنوعی برای تحول عملکرد روابط عمومیبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ رویکرد نخستین شماره فصلنامه تخصصی روابط عمومیهای ایران که با صاحب امتیازی دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت و مدیر مسئولی سپهر خلجی منتشر شده است، تولید، به اشتراک گذاری و ترویج پژوهشها، دانش و تجربهها، مهارتهای کاربردی، روندها و رویههای روابط عمومی اثربخش، توسعه گفتمان علمی در نظام ارتباطات و اطلاعرسانی دستگاههای اجرایی کشور، ایجاد مرجعیت اطلاعاتی، آموزشی و تحلیلی معتبر در حوزه روابط عمومی، تجربهنگاری و مستندسازی منظم و فراگیر فعالیتها است.
همچنین تلاشها و رویدادهای علمی و آموزشی حوزه روابط عمومیها در ایران و جهان و انعکاس دیدگاههای صاحب نظران و پژوهشگران و کارشناسان روابط عمومی در موضوعات مرتبط با نظام مسائل ارتباطی روابط عمومیهای دولتی از دیگر رویکردهای فصلنامه مذکور محسوب میشود.
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، در شماره نخست فصلنامه روابط عمومیهای ایران به موضوعات کارآمدسازی روابط عمومی دولتی و ملاحظات اخلاقی در رسانههای اجتماعی، نظام مسائل اطلاعرسانی دولت، فلسفه روابط عمومی دولتی، ضرورتهای وجودی و الزامهای عملی، گفتوگوی اختصاصی با داود زارعیان، میزگردی با صاحبنظران و مدیران روابطعمومی، روابطعمومی دولتی در استان کرمان پرداخته شده است.
برای دریافت شماره اول روابط عمومیهای ایران اینجا کلیک کنید
چالشها و امیدها، فرصتها و چالشهای هوش مصنوعی در روابطعمومیهای دولتی، الزامات پروتکل رسانهای برای دستگاههای دولتی و نقش روابطعمومی در تدوین آن، نقشآفرینی روابطعمومیها در کسب داراییهای نامشهود سازمانی، مدیریت روابطعمومی در یک نهاد پژوهشی دولتی، روابط عمومی دولتی و مدیریت ریسک شهرت، راهکارهای ایدهپردازی، خلاقیت و نوآوری در روابطعمومیهای آموزش عالی ایران، روابطعمومی دولتی چه منافعی دارد، هوش مصنوعی در روابط عمومی دیجیتال از دیگر موضوعاتی است که در نخستین شماره فصلنامه برای علاقمندان به این حوزه در نظر گرفته شده است.
دیدگاهتان را بنویسید