شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

از روابط‌عمومی‌های شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی دعوت می‌کنیم تا با ارسال آثار و نمونه‌های برجسته خود، سهم خود را در ارتقای جایگاه این حرفه ارزشمند و تأثیرگذار ایفا کنند.
فراخوان آثار «جایزه روز جهانی روابط‌عمومی ۲۰۲۵»
  • کد نوشته: 2480
  • منبع: شارا
  • ۱۶ تیر
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش پی آر؛ در سال ۲۰۲۵ و به مناسبت «روز جهانی روابط‌عمومی»، برگزارکنندگان این رویداد معتبر در ایران، فراخوان جایزه «روز جهانی روابط‌عمومی ۲۰۲۵» را باهدف تقدیر از برترین دستاوردها، ابتکارات و پروژه‌های روابط‌عمومی منتشر می‌کنند.

    این جایزه فرصتی است برای سازمان‌ها، تیم‌ها و فعالان حرفه‌ای روابط‌عمومی تا با ارائه نمونه‌های برجسته خود، در سطح ملی و بین‌المللی شناخته شوند و به ارتقای استانداردهای حرفه‌ای کمک کنند.

    موضوعات قابل‌پذیرش:

    آثار و پروژه‌هایی که در یکی یا چند زمینه زیر اجرا شده‌اند:
    – پویش‌های موفق روابط‌عمومی با تأثیرهای ملموس
    – ابتکارهای خلاقانه در روابط‌عمومی دیجیتال و رسانه‌های نوین
    – پروژه‌های مدیریت بحران و بازسازی اعتماد
    – برنامه‌های توسعه برند و مدیریت شهرت
    – روابط‌عمومی داخلی و ارتقای فرهنگ‌سازمانی
    – اقدام‌های مؤثر در حوزه مسئولیت اجتماعی
    – استفاده هوشمندانه از فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
    – آموزش، پژوهش و نوآوری در روابط‌عمومی

    شرایط شرکت:

    – پروژه‌ها باید در بازه زمانی ۱۴۰۳ تا ۱۴۰۴ اجرا شده باشند.
    – آثار می‌توانند از سوی سازمان‌های دولتی، خصوصی، غیردولتی، شرکت‌های کوچک و بزرگ یا افراد حرفه‌ای ارسال شوند.
    – هر شرکت‌کننده می‌تواند یک پروژه برجسته ارسال کند.
    – اثر باید دارای مستندات دقیق شامل اهداف، راهبُردها، نتایج کمی و کیفی و مستندات مرتبط باشند.

    فرایند داوری:

    – بررسی و انتخاب اثر برجسته توسط کارشناسان روابط‌عمومی شرکت یا سازمان شرکت‌کننده
    – بررسی اولیه توسط هیئت داوران
    – ارزیابی نهایی بر اساس معیارهای خلاقیت، اثربخشی، نوآوری، تطابق با اهداف و پیام‌رسانی
    – اعلام برندگان در مراسم روز جهانی روابط‌عمومی ۲۵ تیر ۱۴۰۴

    جوایز:

    – تندیس و لوح افتخار رسمی
    – پوشش رسانه‌ای و معرفی در شبکه‌های تخصصی روابط‌عمومی به‌ویژه شارا – شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (shara)و وبگاه موسسه کارگزار روابط‌عمومی (kpri)

    نحوه ارسال آثار:

    – ارسال برگه ثبت‌نام و مستندات پروژه
    – مهلت ارسال آثار: ۲۲ تیر ۱۴۰۴
    برای دریافت برگه ثبت‌نام (دانلود) و اطلاعات بیشتر به وبگاه رسمی مؤسسه کارگزار روابط‌عمومی مراجعه فرمایید: www.kpri.ir

    تماس با ما:

    برای پرسش‌ها و دریافت راهنمایی با شماره‌تلفن ۶۶۹۴۳۶۷۰ (۰۲۱) یا ایمیل info@kpri.ir تماس بگیرید.

    دعوت به مشارکت:

    از روابط‌عمومی‌های شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی دعوت می‌کنیم تا با ارسال آثار و نمونه‌های برجسته خود، سهم خود را در ارتقای جایگاه این حرفه ارزشمند و تأثیرگذار ایفا کنند.

    نوشته‌های مشابه
    فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
    هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

    فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

    ۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
    در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

    ۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *