شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات؛ 

لزوم عبور از روابط‌عمومی سنتی به رویکردهای اعتمادساز

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات، گفت: جشنواره روابط عمومی های وزارت ارتباطات صرفاً آیین تشریفاتی نیست، بلکه آغاز یک مسیر تازه در روایتگری وزارت ارتباطات است و هدف آن ارتقای روابط عمومی از حالت سنتی به تعاملی و حرفه‌ای است.
لزوم عبور از روابط‌عمومی سنتی به رویکردهای اعتمادساز

به گزارش آژانس خبری پی آر؛ علیرضا عبداللهی‌نژاد در این مراسم گفت: «این مراسم صرفاً آیین تشریفاتی نیست، بلکه آغاز یک مسیر تازه در روایتگری وزارت ارتباطات است و هدف آن ارتقای روابط عمومی از حالت سنتی به تعاملی و حرفه‌ای است.»

وی در ادامه ضمن خوشامدگویی به میهمانان، از حمایت وزیر ارتباطات و اعضای وزارت ارتباطات به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه در مسیر توسعه روابط عمومی یاد کرد و گفت:«هدف ما ایجاد انگیزه و امید در میان متخصصان روابط عمومی، به ویژه در مناطق کمتر برخوردار و استانداردسازی شاخص‌های فعالیت حرفه‌ای است. جشنواره تلاش دارد با استفاده از دانش روز و مهارت کارشناسان، یک روابط عمومی نوین، پیشگام و تعاملی ایجاد کند.»

عبداللهی‌نژاد همچنین به جزئیات برگزاری جشنواره اشاره کرد: «در مجموع ۷۳۲ اثر از ۳۷ سازمان و ادارات کل استانی دریافت شد که پس از ارزیابی اولیه، ۳۰۴ اثر به مرحله داوری نهایی راه یافتند و در نهایت ۲۲ اثر حائز رتبه شدند.»

وی افزود: «روابط عمومی حرفه‌ای تنها خبر نمی‌سازد، بلکه روایت می‌کند و اعتماد می‌سازد. جشنواره ما گامی مهم برای ارتقای کیفیت ارتباطات و اعتمادسازی در وزارت ارتباطات است.»

نوشته‌های مشابه
۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *