اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ رضا هوشمند، مدیر روابط عمومی گروه سرمایهگذاری اهداف با تأکید بر ضرورت هماندیشی مستمر میان روابط عمومیها، از تدوین منشور روابط عمومی و اطلاعرسانی گروه خبر داد.
وی این منشور را گامی مهم در جهت انسجام عملکرد، ارتقاء کیفیت ارتباطات و تقویت جایگاه روابط عمومیها در ساختار سازمانی دانست.
همچنین تهیه و تنظیم جدول ارزیابی عملکرد روابط عمومیها و تعیین سطح فعالیتها بر اساس امتیازهای کسبشده، از دیگر محورهای مطرحشده بود و مدیر روابط عمومی اهداف در این باره گفت: این اقدام را با هدف تثبیت جایگاه مدیران روابط عمومی و فراهمسازی بستر مناسب برای جذب و بهکارگیری نیروهای متخصص در دستور کار قرار گرفته است.
هوشمند با اشاره به اهمیت جایگاه واحد روابط عمومی در ساختار گروه سرمایهگذاری اهداف و اطلاع رسانی عملکرد و فعالیتهای انجام شده،گفت: اصلاح ساختار سازمانی شرکتها و بازنگری در چارت منابع انسانی با تمرکز بر جذب متخصصان حوزههای روابط عمومی، ارتباطات، خبرنگاری، گرافیک و هوش مصنوعی، با اولویت در دستور کار قرار دارد.
مدیر روابط عمومی اهداف با اشاره به رشد روزافزون علوم نوین، بر ضرورت بهرهگیری از کارشناسان هوش مصنوعی در روابط عمومی تأکید کرد.
وی افزود: ایجاد و تقویت درگاههای ارتباطی، توسعه سایتها و پلتفرمهای پرمخاطب و اشتراکگذاری پیوندهای خبری از جمله راهکارهای پیشنهادی برای ارتقاء سطح اطلاعرسانی گروه است و این اقدامات با هدف افزایش دسترسی مخاطبان به اخبار معتبر و هدفمند دنبال میشود.
هوشمند با تاکید بر ارتقا و تقویت سواد رسانهای اظهار داشت: در بخش آموزش و توانمندسازی، شناخت و بازشناخت روشهای نوین خبرنویسی، روایتپردازی خبری و ایجاد جذابیتهای محتوایی و بصری از طریق آموزشهای تخصصی و مستمر از دیگر برنامههای شورای راهبردی روابط عمومی خواهدبود و بر این باور هستم که آموزش شیوههای نوین تهیه، تنظیم و ارائه خبر، ضمن افزایش جذابیت، به ماندگاری و تأثیرگذاری بیشتر محتوا کمک خواهد کرد.
مقابله با انتشار اخبار جعلی و شایعات و ارایه پیشنهاد از سوی مدیران روابط عمومی در این زمینه از دیگر محورهای کلیدی این نشست بود و مدیر روابط عمومی اهداف با تأکید بر سرعت عمل، شفافیت و دقت در انتشار اخبار، دروازهبانی خبر، تحلیل بهموقع رویدادها و سناریونویسی را از ابزارهای مؤثر در جلوگیری از انتشار اخبار منفی و غیرواقعی دانست.
هوشمند با اشاره بر اهمیت تعامل حرفهای و دو سویه با رسانههای معتبر، خبرگزاریها، روزنامهها و کانالهای پرمخاطب، اظهار داشت: این تعامل با هدف ارتقاء سطح اعتماد رسانهای و بهرهگیری از ظرفیتهای رسانهای در راستای تحقق اهداف گروه ایجاد و تقویت میشود.
وی در ادامه، بر ضرورت اعتمادسازی میان مدیران عامل و واحدهای روابط عمومی تأکید کرد و گفت: ارائه برنامههای اجرایی، گزارشهای عملکرد علمی، مشارکت فعال در برنامهها و چالشها و ایفای نقش روابط عمومی در مدیریت رسانهها از جمله راهکارهای پیشنهادی برای تقویت این تعامل است.
هوشمند در پایان با تاکید بر ضرورت ارائه برنامه گفت: از آنجایی که شورای راهبردی روابط عمومیها وظایف متعددی همچون برنامهریزی، ارزیابی، ایده پردازی، مدیریت و انتشار سریع و دقیق اخبار و در جایگاه اخص برندینگ گروه را بر عهده دارد؛ از دیداردو تعامل مدیران روابط عمومی در حد فاصل نشستهای دورهای و ماهانه استقبال کرد و افزود: گفت و گوی موثر و هدفمند، بیان مشکلات و موانع، بررسی عملکردها و ارزیابی میان دورهای در کسب عملکرد مثبت و رو به جلوی روابط عمومیها موثر و کارساز است.
این گزارش میافزاید: حبیب خراسانی معاون منابع انسانی و پشتیبانی گروه اهداف در ابتدای نشست یاد شده با تبیین رویکردهای روابط عمومیها و اشاره به مطالب راهبردی پرداخت.
در ادامه به رئوس مطالب ارائه شده اشاره میشود:
_ تشکیل نهاد ارتباطی و در گام دوم با نهادسازی اقدام به شبکه سازی شود که در این شبکه ارتباطی کنشگران اصلی، مدیران روابط عمومی گروه اهداف هستند.
_ کنشگری و تبیین برنامهها ودستاوردها
_ بستر سازی و در نهایت جریان سازی با بهرهمندی از ظرفیت انسانی متخصص
_ ضرورت ایجاد چارت روابط عمومی در تمام هلدینگها و شرکتهای تابعه
_ ایجاد نظام ارزیابی شرکتها
_ ایجاد نظام برنامهریزی منسجم
شایان ذکر است شورای راهبردی روابط عمومیهای اهداف پس از این به صورت دورهای و ماهانه برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید