سه شنبه / ۲۵ آذر / ۱۴۰۴ Tuesday / 16 December / 2025
×
روابط عمومی‌ها، چشمان بینای ستاد مرکزی در استان‌ها هستند
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور مطرح کرد؛

روابط عمومی‌ها، چشمان بینای ستاد مرکزی در استان‌ها هستند

آینده روابط عمومی در جهان پس از چت‌ جی‌بی‌تی
قابل توجه متخصصان روابط عمومی؛

آینده روابط عمومی در جهان پس از چت‌ جی‌بی‌تی

نخستین کتاب استاندارد مدیریت روابط‌ عمومی تجاری، تألیف دکتر احمد یحیایی ایله‌ای، در جریان جشنواره روابط عمومی‌های اتاق ایران رونمایی شد.
کتاب استاندارد مدیریت روابط عمومی تجاری رونمایی شد

به گزارش آژانس خبری پی آر؛  این کتاب، به‌عنوان نخستین اثر تخصصی در حوزه روابط عمومی تجاری، با هدف تدوین چارچوب‌ها، اصول و الگوهای اختصاصی روابط عمومی در بخش تجارت و بخش خصوصی منتشر شده است.

دکتر احمد یحیایی ایله‌ای در تشریح ضرورت تألیف این کتاب اظهار داشت:  این یک واقعیت مهم است که بخش بزرگی از روابط عمومی‌های ایران در حوزه تجارت و بخش خصوصی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: لازم است بازنگری اساسی در رویکردها، اصول و فنون روابط عمومی در این بخش صورت گیرد، زیرا غیرتخصصی عمل‌کردن، کارایی روابط عمومی را به‌طور جدی کاهش می‌دهد.

وی با اشاره به بررسی الگوهای روابط عمومی در کشور افزود: مطالعه وضعیت روابط عمومی در ایران نشان می‌دهد که تاکنون فرصت کافی برای تدوین الگوهای تخصصی متناسب با حوزه‌های متنوع و متفاوت کمتر فراهم شده است.

به گفته وی، کتاب «روابط عمومی تجاری» با این مأموریت تألیف شده است که ابعاد تخصصی و اختصاصی روابط عمومی در بخش تجارت را به‌صورت نظام‌مند واکاوی کند.

بر اساس توضیحات دکتر یحیایی ایله‌ای، این کتاب به پرسش‌های کلیدی متعددی پاسخ می‌دهد.

پرسش‌های مانند این‌که روابط عمومی تجاری چیست، اصول روابط عمومی تجاری کدام‌اند، اهداف، ارزش‌ها و راهبردهای آن چه هستند، وظایف روابط عمومی تجاری چیست و الگوی کاربردی روابط عمومی تجاری چگونه تعریف می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *