شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

با محوریت هم‌افزایی در راستای رشد و توسعه؛

نشست هم‌اندیشی رسانه و روابط‌عمومی برگزار شد 

رسانه و روابط‌عمومی بازوی تقویت آگاهی عمومی و توسعه قرچک هستند و هم‌افزایی آن‌ها مسیر حکمرانی محلی را کارآمدتر می‌کند.
نشست هم‌اندیشی رسانه و روابط‌عمومی برگزار شد 

به گزارش آژانس خبری پی آر؛ نشست هم‌اندیشی رسانه و روابط عمومی شهرستان قرچک با محوریت تقویت تعامل میان دستگاه‌های اجرایی و خبرنگاران برگزار شد.

در این نشست، فرماندار قرچک با اشاره به نقش راهبردی رسانه در توسعه شهرستان، تأکید کرد که خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و می‌توانند مشکلات را دقیق، ریشه‌ای و مستند منتقل کنند.

وی بر ضرورت فعالیت حرفه‌ای‌تر روابط‌عمومی‌های ادارات تأکید کرد و گفت: روابط‌عمومی‌ها باید عملکرد کارشناسان و مدیران را دقیق، منظم و به‌موقع منتشر کنند و ارتباطی مستمر با خبرنگاران داشته باشند.

همچنین بر اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی سواد رسانه‌ای و مهارت‌های روابط‌عمومی برای ارتقای کیفیت ارتباطات شهرستان تأکید شد.

این نشست با هدف تقویت همکاری رسانه‌ها و ادارات، بهبود جریان اطلاع‌رسانی محلی، آگاهی‌بخشی شفاف و ایجاد هم‌افزایی برای توسعه قرچک برگزار شد و نقش رسانه‌های محلی در حکمرانی شهرستان و حل مسائل اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.

نوشته‌های مشابه
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانه‌ها
مدیرکل روابط‌عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانه‌ها

دومین نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی گروه صنایع بهشهر
با حضور سرپرست امور اطلاع‌رسانی دولت برگزار شد؛

دومین نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی گروه صنایع بهشهر

تحول در حوزه روابط‌عمومی در کشورهای آسیای جنوب‌شرقی
نقش بومی‌سازی در رقابت‌ رسانه‌ای نوین؛

تحول در حوزه روابط‌عمومی در کشورهای آسیای جنوب‌شرقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *