اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شدآژانس خبری پی آر؛ دردنیای پویای امروز، خلاقیت و نوآوری از اصلیترین عوامل موفقیت و بقا سازمانها به شمار میروند.در این میان، روابطعمومیها با بهرهگیری از ایدههای نو در برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان درونسازمانی و برونسازمانی، میتوانند موتور محرک تحول و نوآوری باشند.
مدیران، برای تصمیمگیریهای سازگار با تحولات محیطی، نیازمند بینش ارتباطی و بهرهگیری از ظرفیت فکری روابطعمومیها هستند. حمایت آن ها از ایدههای تازه، احترام به دیدگاههای نو و ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت، زمینهساز شکوفایی و نوآوری در سازمان خواهد بود.
روابطعمومیها بیش از هر زمان دیگری با حجم عظیمی از رسانهها مواجه هستند. مهارتهای سواد رسانهای و خلاقیت دیجیتال دیگر یک گزینه نیستند؛ بلکه ضرورت حرفهای برای انتقال پیام سازمان و حفظ اعتبار آن محسوب میشوند.
روابطعمومیها نباید خود را صرفاً در تحلیل اخبار محدود کنند. خلاقیت دیجیتال شامل تولید محتوا در قالبهای مختلف از جمله ویدئو، اینفوگرافیک و پادکست است. هنگامی که این محتواها با نوآوری و تفکر خلاق همراه شوند، پیام سازمان با تأثیرگذاری و جذابیت بیشتری به مخاطب منتقل میشود.
بهرهگیری از ظرفیت روابطعمومیها تنها زمانی مؤثر است که مدیران، زمینههای مناسب برای بروز خلاقیت و نوآوری را فراهم کنند. حمایت فعال از ایدههای نو، احترام به دیدگاههای تازه و تشویق کارگزاران روابطعمومی به نوآوری، باعث شکلگیری تصمیمات خلاقانه و تحولآفرین در سازمان میشود.
روابط عمومی بهعنوان بازوی فکری و شریک استراتژیک مدیران، میتواند مسیر تحقق نوآوریهای سازمانی را هموار و پیامهای سازمان را با قدرت و اثرگذاری بیشتر منتقل کند.
روابطعمومیها نه تنها بازوی ارتباطی، بلکه منبع ایده و نوآوری سازمان هستند. وقتی مدیران با حمایت و ایجاد فضای خلاق این ظرفیت را فعال کنند، سازمان قادر به اتخاذ تصمیمات نوآورانه و مؤثر خواهد بود. همکاری هوشمندانه میان مدیران و روابط عمومی، مسیر رشد و تحول سازمان را هموار میکند.
دیدگاهتان را بنویسید