روابط عمومیها، چشمان بینای ستاد مرکزی در استانها هستند
وقتی نقش روابط عمومی گسترش مییابد اما انتظارات ثابت میماند
آینده روابط عمومی در جهان پس از چت جیبیتی
چرا آینده هوش مصنوعی در حوزه ارتباطات نیازمند انسانها است؟
نقش کلیدی روابط عمومیها در جنگ رسانهای دشمن
نشر اخبار امیدبخش مهمترین راهکار رسانهها است
پاسخگویی به مسوولیتپذیری مدیران و روابطعمومیها وابسته است
کتاب استاندارد مدیریت روابط عمومی تجاری رونمایی شد
تعرفه مکالمه و پیامک تلفن همراه گران شد
روابط عمومیها باید زبان مردم و جریانساز امید در جامعه باشند
۲ لوح تقدیر به روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اهدا شد
مجید اخوان سرپرست روابط عمومی هواپیمایی کشوری شد
انتخابات شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان ایلام برگزار شد
از جام جهاننما تا انقلابهای پلتفرمی و میان حوزه ای تو در تو
چگونه روابطعمومی پیشنگر هزینه بحران را کاهش میدهد؟
توانمندسازی روابطعمومیها، کلید مقابله با اخبار نادرست
اعطای نشان ویژه سمپوزیوم روابط عمومی به شرکت پخش
اعتماد به برنامههای دولت، شرط اثرگذاری روابطعمومیهاست
مدیر روابط عمومی شرکت فنی و ساختمانی “تهران جنوب” معرفی شد
هوشمندسازی و نقش روابط عمومی در برنامههای سلامت
اطلس توانمندیهای روابطعمومی فولاد مبارکه رونمایی شد
نکات طلایی روابط عمومی برای استارتاپها
چهار استراتژی روابط عمومی که حرفهایها باید مدنظر داشته باشند
علی افشارمدیر روابط عمومی یازدهمین جشن منتقدان شد
سرپرست ادارهکل روابط عمومی وزارت نفت منصوب شد
توضیحات روابط عمومی علوم پزشکی هرمزگان منتشر شد
رئیس شورای روابط عمومی اتاقهای بازرگانی کشور انتخاب شد
دانشکده خبر و دانشگاه آستراخان تفاهمنامه همکاری امضا کردند
بازخوانی نقش روابطعمومی در نشست چهارم خانه تجربه مشهد
اجلاس مدیران روابط عمومی دانشگاههای علوم پزشکی آغاز شد
سرپرست جدید روابط عمومی چهارمحال و بختیاری منصوب شد
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، روابط عمومی برتر شناخته شد
اهمیت و نقش کلیدی روابط عمومیها در فرآیند مدیریت بحران
روابط عمومی ایرانسل رتبه برتر در مدیریت بحران رسانهای
روابطعمومیها پل ارتباطی مردم و مدیران باشند
جلسه روابط عمومی و اصحاب رسانه هیات اسکی مازندران برگزار شد
رسانه و روابط عمومی سبز دو عنصر کلیدی در تحقق توسعه پایدار
قدردانی وزیر نیرو از مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر
کسب عنوان روابطعمومی برتر کشور توسط پتروشیمی تبریز
روابط عمومی شهرداری کرج در جمع برترین روابط عمومی ها ایستاد
نشان مدیر ارشد ارتباطگستر به فولاد هرمزگان رسید
کسب تفاهم و وفاق در جامعه پایه و اساس روابط عمومی است
جایزه بهترین روابط عمومی به همراه اول رسید
روابطعمومی سازمان فرهنگی هنری تهران در مسیر مهارتآموزی رسانهای
روابط عمومی شرکت آب و نیرو پرچمدار روایت ۳۶ سال دستاورد
فرصتهای سوخته فجر جهانی؛ ساختار، زمانبندی و روایتسازی
سرپرست اداره تبلیغات و برندسازی شهری کرج معرفی شد
۲۰ چهره برتر و تأثیرگذار در حوزه هوش مصنوعی
تاکید بر اهمیت شفافسازی خدمات بانکی و تقویت اطلاعرسانی
روابطعمومی خط مقدم روایتگر امنیت غذایی کشور استبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ اکبر بهنامجو در جلسه شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان، با حضور معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر معاون اول رئیسجمهور در تالار کرامت استانداری، با قدردانی از تلاشهای روابط عمومی دستگاهها، نقش این نهادها را در اطلاعرسانی صحیح، بازتاب فعالیتها و ایجاد ارتباط سازنده میان مدیران، نهادها و مردم بیبدیل و اثرگذار دانست.
استاندار قم با اشاره به شرایط حساس کشور پس از جنگ ۱۲روزه و تشدید فشارهای اقتصادی دشمن، افزود: افزایش قیمتها و برخی التهابها بخشی از جنگ ترکیبی و فشارهای خارجی برای ایجاد آشفتگی و القای ناامیدی در جامعه است، اما مردم ما همیشه مقاوم و مستحکم بودهاند.
وی مدیریت موثر روابطعمومیها را برای تثبیت آرامش و مقابله با جنگ رسانهای ضروری خواند.
وی تاکید کرد: کنترل فضا، پاسخ به شایعهها و اطلاعرسانی دقیق بر عهده روابطعمومیهاست و باید با حساسیت بیشتری دنبال شود.
بهنامجو بیان کرد: جلوگیری از اختلافها چه در درون دستگاهها و چه در جامعه، وظیفهای بسیار مهم است و همدلی میان نهادها بازدهی فعالیتها را افزایش میدهد.
وی همچنین خروج روابطعمومیها از حالت کلیشهای و تشریفاتی را ضروری دانست.
بهنامجو افزود: روابطعمومی نباید فقط به گرفتن عکس و انتشار خبر اکتفا کند؛ امروز نیازمند تحلیل، گزارشهای جامع، آمار دقیق و روایتسازی حرفهای هستیم تا رسانهها و مخاطبان پیام را به درستی دریافت کنند.
وی ارتقای بهرهوری و افزایش تعامل روابطعمومیها با مردم را از عوامل ایجاد امید دانست و خاطرنشان کرد: اگر از ظرفیتهای مردمی بهدرستی استفاده شود، میتوان چند برابر دوران غیرتحریم، کار و خدمت ارائه کرد.
استاندار قم بر همافزایی روابطعمومی دستگاهها برای افزایش اعتماد عمومی تاکید کرد.
وی گفت: مردم باید نتیجه خدمات را ببینند و روابطعمومیها با ارائه محتوای دقیق و اثرگذار، این تصویر واقعی را منتقل کنند.
دیدگاهتان را بنویسید