توانمندسازی روابطعمومیها، کلید مقابله با اخبار نادرست
اعطای نشان ویژه سمپوزیوم روابط عمومی به شرکت پخش
اعتماد به برنامههای دولت، شرط اثرگذاری روابطعمومیهاست
مدیر روابط عمومی شرکت فنی و ساختمانی “تهران جنوب” معرفی شد
هوشمندسازی و نقش روابط عمومی در برنامههای سلامت
اطلس توانمندیهای روابطعمومی فولاد مبارکه رونمایی شد
نکات طلایی روابط عمومی برای استارتاپها
چهار استراتژی روابط عمومی که حرفهایها باید مدنظر داشته باشند
علی افشارمدیر روابط عمومی یازدهمین جشن منتقدان شد
سرپرست ادارهکل روابط عمومی وزارت نفت منصوب شد
توضیحات روابط عمومی علوم پزشکی هرمزگان منتشر شد
رئیس شورای روابط عمومی اتاقهای بازرگانی کشور انتخاب شد
دانشکده خبر و دانشگاه آستراخان تفاهمنامه همکاری امضا کردند
بازخوانی نقش روابطعمومی در نشست چهارم خانه تجربه مشهد
اجلاس مدیران روابط عمومی دانشگاههای علوم پزشکی آغاز شد
سرپرست جدید روابط عمومی چهارمحال و بختیاری منصوب شد
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، روابط عمومی برتر شناخته شد
اهمیت و نقش کلیدی روابط عمومیها در فرآیند مدیریت بحران
روابط عمومی ایرانسل رتبه برتر در مدیریت بحران رسانهای
روابطعمومیها پل ارتباطی مردم و مدیران باشند
جلسه روابط عمومی و اصحاب رسانه هیات اسکی مازندران برگزار شد
رسانه و روابط عمومی سبز دو عنصر کلیدی در تحقق توسعه پایدار
قدردانی وزیر نیرو از مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر
کسب عنوان روابطعمومی برتر کشور توسط پتروشیمی تبریز
روابط عمومی شهرداری کرج در جمع برترین روابط عمومی ها ایستاد
نشان مدیر ارشد ارتباطگستر به فولاد هرمزگان رسید
کسب تفاهم و وفاق در جامعه پایه و اساس روابط عمومی است
جایزه بهترین روابط عمومی به همراه اول رسید
روابطعمومی سازمان فرهنگی هنری تهران در مسیر مهارتآموزی رسانهای
روابط عمومی شرکت آب و نیرو پرچمدار روایت ۳۶ سال دستاورد
فرصتهای سوخته فجر جهانی؛ ساختار، زمانبندی و روایتسازی
سرپرست اداره تبلیغات و برندسازی شهری کرج معرفی شد
۲۰ چهره برتر و تأثیرگذار در حوزه هوش مصنوعی
تاکید بر اهمیت شفافسازی خدمات بانکی و تقویت اطلاعرسانی
روابطعمومی خط مقدم روایتگر امنیت غذایی کشور است
انتصاب سرپرست روابطعمومی خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
سرپرست روابطعمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمدمنصوب شد
برگزاری بیست و یکمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی
انسان و هوش مصنوعی شریک خلاق یکدیگرند
یادداشت معناشناسانه برای کمپین تبلیغاتی به شکوه پاسارگاد
ساعات کاری ادارات در زمستان ۱۴۰۴ تغییر کرد+سند
اطلاع رسانی در بحران؛ تشنگی خبری، فرصت بزرگ روابط عمومی
هشدار و دعوت روابطعمومی آبفای تهران به نصفکردن مصرف
توضیحات روابط عمومی شرکت عمران کیش به حواشی ماراتن کیش
بررسی نقش روابطعمومیها در تقویت اعتماد عمومی
واکنش روابطعمومی بانک مرکزی به حواشی عکس جنجالی فرزین
بازدید مدیر روابطعمومی وزارت بهداشت از مرکز انتقال خون
سرپرست روابطعمومی سازمان حفاظت محیطزیست منصوب شد
وبینار «روابطعمومی و مسئولیت اجتماعی» برگزار میشود
از خیرخواهی قیّممآبانه تا تأثیرگذاری حیاتی؛ CSR در مسیر تعالیبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ یک زمان بود که Full Swing Public Relations خودش یک استارتاپ بود, در سال ۲۰۱۹ راهاندازی شد, و از آن زمان موفقیتهای متعددی کسب کرده است, سالانه رشد کرده و مشتریان بیشتری را پشتیبانی میکند و هفت کارمند در آیداهو و دیگر ایالتها استخدام کرده است.
همبنیانگذار و مالک Caitlin Copple و شریک مدیریتی Holly Conti میدانند چه باید کرد تا مشتریانشان در هر مرحله از فعالیت در مقابل مخاطبان مناسب قرار بگیرند, موفقیت همیشه تضمینشده نیست, اما دنبال کردن مشاوره درست روابط عمومی میتواند یک شرکت تازهتأسیس را به پیش ببرد.
مخاطب خود را بشناسید, مشتری یا کاربر هدف را عمیقاً درک کنید, اینکه به چه کسی اعتماد دارند, چگونه خبر دریافت میکنند و چه چیزی آنها را به خرید ترغیب میکند.
پیامرسانی واضح داشته باشید, همه اعضای تیم باید پیامهای کلیدی و معرفی کوتاه استارتاپ را به زبان انسانی و نه تکنولوژیک ارائه دهند.
تعریف کنید موفقیت در روابط عمومی برای استارتاپ شما چه معنایی دارد, پیش از همکاری با آژانس.
خستهکننده نباشید, آژانس باید بر اساس صنعت, رقبا و دستاوردهای شما انتظارات واقعبینانه تنظیم کند.
اقدام مشخص (Call To Action) تعریف کنید, از ثبتنام در خبرنامه تا دانلود رایگان, باید نوعی تبدیل قابل اندازهگیری وجود داشته باشد.
در برندینگ شخصی و آموزش رسانهای برای بنیانگذاران سرمایهگذاری کنید.
فریب نخورید, یک حامی در شبکه یا هیئت مدیره پیدا کنید تا مطمئن شوید سطح خدمات و نتایج دریافت میکنید.
خود خبر باشید, نه اینکه برای پوشش خبری التماس کنید, ارزش افزوده برای مخاطب روزنامهنگار فراهم کنید.
به کارشناس روابط عمومی خود کمک کنید, با تمرین مصاحبه و استخراج محتوای تازه, زوایای جدیدی برای ارائه پیدا کنید.
انتظار نداشته باشید کارشناس روابط عمومی یک جادوگر باشد, محصول حداقلی ضروری است.
خستهکننده نباشید, آنچه در صنعت شما گفته نمیشود یا منحصر به فرد است را بیان کنید.
اگر بودجه ندارید, روی روابط عمومی سرمایهگذاری نکنید. موفقترین مشتریان حداقل یک سال برای سرمایهگذاری زمان دارند.
تنها به «ارتباطات رسانهای» تکیه نکنید, محتوا باید خبرساز باشد تا از سر و صدا عبور کند.
استارتاپها با استفاده درست از روابط عمومی میتوانند سرمایهگذاران را جذب کنند, دیده شوند, و موفقیت بلندمدت تجاری بسازند.
دیدگاهتان را بنویسید